Hoe kaartjes voor Naadam festival in Mongolië kopen?

Mijn vriend en ik vertrekken 27 juni op wereldreis voor 1 jaar (zie: klogsandkangaroos.com). We komen op 10 juli aan in Ulaanbaatar met de TME en willen graag het Naadam festival meemaken. We weten alleen niet hoe we kaartjes kunnen kopen, want op internet worden er alleen kaartjes aangeboden in combinatie met een reis door Mongolië via een reisbureau. Heeft iemand enig idee, hoe wij aan kaartjes kunnen komen?

Groetjes,
Tamar

Hoi Tamar,

Oeps, 'k ben net terug van (even) weggeweest en zie jullie berichtje nu pas.
In 2014 startte de online voorverkoop van losse tickets (US$ 25) pas één week op voorhand. Op naadamfestival.com
Goede kans dat dit ook dit jaar weer zo is.

Vast een fijne reis !

Dankjewel voor je reactie LineC. Helaas lukt het nu nog steeds niet om tickets te kopen. De officiële website staat nog op 2014 en het is een week van te voren.

Groetjes,
Tamar

Ai …
Op tripadvisor e.d. al gekeken ? Vast wel …
Cfr topics :

Niet alleen tour operators, ook guesthouses en hostels leggen vooraf tickets vast.
Succes !

Dankjewel voor de links. Dit jaar moeten toeristen inderdaad via tour operators en guesthouses/hostels kopen. Ik heb al een paar touroperators gemaild aangezien we ook een tour door Mongolië willen doen. Eigenlijk hadden we alles ter plekke in UB willen regelen, maar misschien kunnen we op deze manier ook iets voor een leuk prijsje boeken. We zullen zien.