Hallo iedereen,
Het lijkt mij al jaren leuk om op een Spaane camping te werken in de zomervakantie. Nu ik eindelijk de juiste leeftijd heb bereikt heb ik gesolliciteerd bij Eurocamp, Vacansoleil en Selectcamp. Maar het beeld dat ik nu van werken op een camping heb is vrij neutraal, dus ik ben opzoek naar ervaringsdeskundigen. Ik heb gesolliciteerd als receptionist/courier. Ik heb een aantal vragen:
- Werk je veel en is het zwaar? Of zijn er ook genoeg perioden met vrije tijd?
- Doe je buiten werktijd veel met je collega’s? Zoals uitgaan, samen naar het strand of de omgeving bekijken?
- Verdient het lekker?
- Ik heb gisteren (18 februari) dus gesolliciteerd, kan iemand zeggen wanneer ik bericht terug mag verwachten van de organisaties? Zitten zij nu midden in hun wervingsperiode of begint deze iets later?
- Houden ze veel rekening met je voorkeursland of voorkeurscamping?
Dit waren de eerste vragen, ik heb er vast nog veel meer. Maar daar kom ik nu even niet op. Ik heb het forum al een beetje doorgelezen, maar het bestaat voornamelijk uit vacatures. Ik ben echt opzoek naar ervaringen van mensen die ook eens op een camping gewerkt hebben in de zomer. Als ik wordt aangenomen, ga ik trouwens van 3 juli t/m 23 augustus.
Alvast bedankt!
Sander :nod: