Hallo Allemaal,
Wij (twee vriendinnen van 32 en 26 jaar oud) zijn van plan dit jaar aan de slag te gaan in zuid europa als campingbeheerders. Nu zijn wij al druk aan het solliciteren bij organisaties als eurocamp, vacansoleil etc maar het lijkt ons ook leuk een gehele particuliere camping te runnen in plaats van de paar tenten van deze organisaties (die vaak op particuliere campings staan).
Wij zijn ondernemend (hebben eigen bedrijfje gerund), hebben twee rechterhanden (zelf verbouwingen gedaan incl leidingwerk), hebben management ervaring en ervaring met het organiseren van activiteiten. Wij houden daarnaast van kamperen en de natuur. Kortom wij zijn hele geschikte en enthousiaste kandidaten om een camping te runnen en onderhouden. Wij zeggen ons huis op en willen zo werken met reizen gaan combineren!
Taalvaardigheid: Engels, Spaans, Duits en basis portugees. Wij willen ook graag nieuwe talen leren waarbij Frans ook hoog op de verlanglijst staat.
Iemand met welkome tips?
Gaby en Elske
Overigens staan wij ook zeker open voor andere mogelijkheden zoals renovatieprojecten en/of huisbewaring!
Hallo dames,
mijn naam is Paul, ben 46 jaar en woon nog in Nederland.
Ik wil mij gaan vestigen in Spanje, in Andalusie vanaf juni 2012.
Ik heb al contacten gelegd en kan aan de slag op verschillende fronten.
Het liefst werk ik in de recreatie / toerisme. Ik heb daar wel geen ervaring in, maar ik ben bereid om mij volledig in te gaan zetten.
Ik wil aan jullie vragen waar jullie die camping gaan beginnen?.
En als jullie nog iemand zoeken ter ondersteuning dan hoor ik het graag.
Ik heb meer dan 10 jaar in de logistiek gewerkt en deed alle voorkomende handelingen. Ik kan leiding geven en heb ook een diploma beveiliging op zak.
Graag hoor ik of we kunnen gaan samenwerken
groetjes,
Paul
Wij deden juist een oproep omdat wij zelf werk zoeken in die richting. Niet omdat wij een camping gaan beginnen. Overigens hebben wij gewoon gesolliciteerd bij organisaties als eurocamp, selectcamp etc en hebben inmiddels een baan als beheerder. Niet in Spanje maar het maakte ons niet echt uit waar. We gaan in april richting italie voor een half jaar.
Gaby en Elske