hoe is het eten in pegasus vliegtuig???Wat kan je verwachten???Ik hoef geen 3 gangen menu maar is het typisch turks of is het een broodmaaltijd,warme maaltijd???Wie weet het???
groetjes stien
Voor alle info over Pegasus en andere airlines, zie www.Turbulentie.nl
Geert
Wij krijgen in Pegasus Airlines altijd Pasta met groentjes, groentjes apart met beetje yoghurt erop, cake en een broodje. Altijd héél lekker ! Wel ja, in vliegtuignormen, het is natuurlijk geen restaurant eten maar toch beter dan ik al ooit in andere maatschappijen heb gegeten.
ik ben reuze benieuwd!Het klinkt eigenlijk heel lekker als ik het zo lees,reis je veel met hun???Of ook alleen voior vakantie’s???stien
Bijna altijd als ik naar Turkije ga, vliegen we met Pegasus. Goede maatschappij, nog geen problemen mee gehad, en het personeel is heel vriendelijk !
He stien,
Toen ik met pegasus vloog wat ik een prima airline vind.
Kreeg heerlijk te eten iets met kip en groente en dat overheerlijke cakeje hmmmm.
Ik vlieg nu met inter airlines dus ik ben benieuwd hoe daar het eten gaat worden.
Groet
Ben het met Jac eens dus. Vond Pegasus een van de betere, qua service aan boord en de vriendelijkheid van het personeel ed!
Veel plezier Stien, en een heeeeel goede vlucht!!!
Ik ga 14 juni a.s. samen met mijn zoontje van 9 jaar 1 weekje naar Side…
Wie is daar geweest ( ik ga dit jaar voor t eerst naar Turkije en weet niet wat ik moet verwachten…)Ook wij vliegen met Pegasus en ik ben reuze benieuwd…
Groetjes Elies
27 april weekje naar Lara/Kundu geweest en heen en terug met Pegasus gevlogen. Boeing 737-400, met leren stoelen. Beenruimte zoals bij Transavia.com
Pegasus heeft geen gratis eten en drinken meer. Het is a la carte geworden zoals bij Transavia. Mijn man heeft een foto gemaakt van de menu kaart in het vliegtuig. Zal hem als ik tijd heb even uploaden. stonden een paar diners op, sandwiches, nootjes, m&m’s, mars en dat soort dingen en natuurlijk frisdrank, bier, water etc. Prijzen vond ik redelijk (frisdrank 2,50 voor een blikje). Service was prima. Heb op zowel de heen als terugreis geen last gehad van druk op m’n oren wat ik anders wel altijd had. Geen vertraging of iets dergelijks nu, voor mij niets dan lof voor Pegasus
Nou dat klinkt heel erg goed…Ik laat t jullie weten
Groetjes Elies
Meiden/dames
het is een topic van 2006!!!
Nogmaals de ‘huisregels’
graag oude topics laten rusten en een nieuwe toevoegen
Of het moet iets toe te voegen hebben(wat hier met de 1ste reaktie niet het geval was!)
@Elies: Veel plezier in Side, en maak er een onvergetelijke vakantie van!
Dank je wel het ziet er erg goed uit…Hoop dat t net zo lekker smaakt als t er uit ziet…
Ziet er top uit!!!