Hippie met liefde voor Frankrijk die mee wilt backpacken

Hallo!

Ik ben Daphne, 19 jaar en ik wil(nog geen idee wanneer) gaan rondreizen door frankrijk.
Ik wil zelf een route uitstippelen en alle schattige dorpjes en mooie plekken bekijken. Ook ga ik naar Frankrijk omdat ik daar wil gaan wonen, en op deze manier mooi kan uitzoeken welke plekken in Frankrijk ik het mooiste vind en de taal beter kan leren.
ik wil voor ongeveer een half jaar gaan.
Mooie plekken kijken, leuke mensen ontmoeten, werken op de lavendelvelden of in cafetjes!
Ik zoek een vrouwelijke reisgenote van ongeveer dezelfde leeftijd.

Groetjes, Daphne

Hey!
Mooie vooruitzichten! zelf ben ik ook op zoek naar een plaats om druiven te plukken in september, want dit jaar ben ik afgestudeerd (ben ook 19), woon wel in België; ben wel niet egt een hippie (afntoe wel eens) :wink: maar heb wel enorme liefde voor andere landen en talen! gwn zalig om nieuwe mensn te leren kennen ! [EMAIL=“sarahtjeuh@msn.com”]sarahtjeuh@msn.com is mn email… zou zeggen let me know! byebye

Hallo,

ben van plan om volgende maand naar frankrijk te trekken en misschien als je ook die periode reist dat we kunnen samen reizen?Indien dit zi is kun je me contacteren op radium_187@hotmail.com

Hoi Daphne

Geen idee ofdat je al begonnen bent aan je reis, of dat je die plannen nog hebt.
Maar vanaf eind september ben ik wel een viertal weekjes beschikbaar om deel uit te maken van jouw plannen.
Kheb zelf ook al 2 maal doorheen Frankrijk gelift (eens begin september voor 2 weken en eens 2 weken eind mei/begin juni in combinatie met Spanje), dus laat maar ietsje weten via deze weg …

Groetjes
Ruben (25 M, Gent)

Check mn topic! Echte hippies gaan surfen;)
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=450534#post450534

Door gebrek aan geld is de reis nog niet gepland:crybaby:
maar… ik ben werk aan het zoeken (eveneens in frankrijk) maar dat wil ook nog niet echt opschieten… ik zit elke avond te surfen en klikken als een gek, maar helaas nog zonder resultaat.
DUS, if you can help or have any ideas, please, let me know!
groetjes, Daphne:wereld:

beste daphne ,
ik ben lies,
19 jaar om 4 spetember
en wil ook naar frankrijk voor een weekje
liefst volgende week
met rugzak en tent op zak
al liftend door frankrijk
wat denk je ?

hoi lies! heel leuk, maar voor een weekje ga ik niet, heb hier een vaste baan, en als ik ga dan ga ik voor heeeeul lang :wink:
heb je geen zin in een frankrijk europa trektocht voor een paar maanden? ;p
groetjes

sorry ik studeer nog :-p
veel succes nog met zoeken van een reisgenoot!

[qu

Hoi Hoi

Ik zou begin volgend jaar wel een aantal weken naar Frankrijk willen. Helaas wil dit jaar niet meer lukken want ik heb een vaste baan en al andere plannen voor deze maanden. Ik ben 23 jaar en het lijkt me erg leuk om wat rond te trekken en leuke mensen te ontmoeten.

Groetjes Gonnie

Hoi Daphne,

Heb je inmiddels al een reisgenoot gevonden?
Ik zelf ben net gestopt met mn studie, en wil in februari weer gaan beginnen. In die tussentijd zou ik graag voor maximaal 3 maanden willen gaan reizen en werken in het buitenland, ergens in Europa.
Frankrijk leek mij hier ook erg geschikt voor.
Ik ben 20 jaar, en kom uit Twello. Ik zou vanaf ongeveer oktober t/m december of januari willen gaan reizen. Als je nog geen reisgenoot hebt gevonden en het lijkt je wat, laat het dan weten! Mijn emailadres is [EMAIL=“erica_linthorst@live.nl”]erica_linthorst@live.nl

Ik ben benieuwd…!

Groetjes Erica