Hallo, zoals jullie zien heet ik Marga en ligt mijn foto op haar (zijn?) zij.
Roland is mijn partner. We hebben samen vooral binnen Europa gereisd, oftewel vakantie gevierd. We houden van low budget kamperen. We hebben twee echt grote reizen gemaakt. Eentje naar Ghana, 22 jaar geleden en eentje naar Canada, drie jaar geleden. Nu willen we graag naar Latijns Amerika en we beginnen nog maar heel pril met onze oriëntatie. Onze eerste interesse gaat naar Patagonië.
In Ghana waren we vooral erg onder de indruk van de cultuur, in Canada van de natuur. Mijn persoonlijke mooiste reisherinnering zijn de prachtige uitzichten in de Rockie Mountains. De kraakheldere turquoise meren en elke ‘hoek’ waar je omheen wandelt geeft weer een moment van opperste verbazing. Op onze allereerste wandeltocht aldaar heb ik een poos met mijn handen voor mijn gezicht staan wapperen. Ik kon de helderheid van de lucht gewoonweg niet bevatten. Ik zag alles scherper, ik rook alles sterker, ik hoorde alles beter. Reizen als beleving.
Nu dus Latijns Amerik…
Hi Marga, Welkom op Wereldwijzer! Je hebt zo te lezen al een aantal prachtige reizen achter de rug.
Mag ik je voor de volgende trip wijzen op ons Zuid-Amerikaforum, wie weet kom je hier opnieuw inspiratie tegen voor een nieuwe reisbeleving ![]()
Hallo Zaan,
bedankt voor je reactie, ik zal daar eens gaan kijken, moet mijn weg nog een beetje vinden,
grtz, Marga