hey Hallo mede backpacker s

Hey hallo.
Ik ben michel ben 24 jaar en vrij nieuw hier op deze soort fora en in het algemeen heb ik niet zoveel met internet en alle vernuftig heden daarom heen. Meestal loopt het voor mij vrij onlogische en draait een foto posten of profiel aanmaken dikwijls op ergenis van jewelste uit door mede de uitvinding van touchscreen.
Ik ben meer een face tot face jongen en wil eigenlijk weinig weten van veranderingen die in mijn ogen vaak veel te snel en te vaak plaats vinden.
Ik houd er juist van om de tijd voor dingen te nemen en de kleine dingetjes in het leven aandacht te schenken en te waarderen.
Ik ben een echt outdoor persoon die het liefst met zo weinig mogelijk zoveel mogelijk probeert te berijken zo houd ik veel van kamperen hikes vissen fietsen kanoën en zulk soort dingen ook houd ik wel van een feestje op zijn tijd met natuurlijk een pilsje. Maar een ideale vakantie bestaat voor mij uit meer dan afgeladen dronken in een club staan. Wel houd ik er van om wat cultuur op te doen in de plaatsen waar ik ben en bijvoorbeeld enkele bezichtigen te doen .

Mede ben ik hier om een reisgenoot te vinden en mischien samen een reis uit te stippelen eentje die ik zoveel mogelijk low budget zou willen houden en waarbij ik dus zo veel mogelijk zou willen kamperen en gebruik zou willen maken van goedkope voorzieningen en bijvoorbeeld liften. Mede omdat ik ook wil liften ben ik opzoek naar een mede backpacker. Deze reis zou ik willen maken in Europa en het liefst deze zomer.ook zou ik er niets op tegen hebben om tijdens de reis enkele dagen te werken.fruit te plukken of enig ander werk waar we inkomsten uit zouden kunnen halen om hiermee kosten te drukken of wie weet wel de reis te kunnen verlengen.

Mocht je vragen hebben tips of meer willen weten stuur dan even en pb’tje.

Groetjes en wie weet tot hoors.

Leuke introductie! :wink:

In ieder geval welkom op Wereldwijzer! Je kunt het best even een kijkje nemen in het Reisgenoten Forum en hier een berichtje achterlaten.

Veel succes met het vinden van een leuke reisgenoot.