Weet iemand wat voor weer het is in Marmaris in oktober? Ik ga dan namelijk nog een weekje op vakantie en ben erg benieuwd. Is het dan koud s’avonds en hoe laat wordt het donker?
Dank je wel voor je snelle reactie! Ik hoop dat het nog wel lekker weer is, heb wel zin om nog even een weekje in de zon door te brengen. Ben je zelf al vaker in Marmaris geweest?
hallo,
ik ben de afgelopen drie jaar in oktober in marmaris geweest en het is elke keer nog heel lekker weer geweest. Zeker wel een graad of 25. Het wordt savonds om ongeveer 8 uur al donker. Het is savonds niet koud maar ik had meestal wel iets met lange mouwen aan…
Hoop dat je hier iets aan hebt!
Ik moet zeggen dat het in oktober toch altijd wel heel rustig is… als je gaat om daar uit te gaan zit je in oktober niet goed… de discotheken zijn erg leeg dan etc… Maar overdag op het strand enzo is het niet zo erg als het wat rustiger is… Het is een beetje te vergelijken met hoe het in mei is…
Hoi,
Marmaris in oktober is nog heel goed te doen hoor. Het weer is dan lekker, alleen 's avonds koelt t wel sneller af. Jasje of zo meenemen. Je kan t natuurlijk ook wat minder treffen, maar echt koud wordt t niet. Disco’s en bars zijn uiteraard leger dan in het zomerseizoen. Maar tis toch nog wel gezellig druk zeg maar. Ikzelf was er vorig jaar de laatste week van oktober, echt onwijs mooi weer gehad. Er waren toen wel al wat bars en zo dicht en een aantal waren al flink aan t opruimen. Maar er blijft genoeg over om je een week prima te kunnen vermaken. Dit jaar wil ik ook weer in de herfstvakantie, maar tot nu toe nog geen leuke prijs ticket kunnen vinden! Ik wacht maar ff af nog. In elk geval veel plezier alvast. Wanneer ga je precies in oktober Josee? wie weet komen we elkaar nog wel tegen daar!
ik zie dat de datum van het originele topic erg oud is, maar ook ik ga dit jaar nog een weekje in oktober! Van 18 t/m 25 oktober. Volgens mij zijn de voorspellingen nog erg goed voor deze week! Ik ben benieuwd…ik ga om een heerlijk weekje te ontspannen en denk dat dit zeker moet lukken!
Het weer is vandaag vrijdag nog heel zonnig. Maar…ze geven voor zondag hevige regen. Maar hier regent het nooit lang. Tegen U komst zal het wellicht beter zijn.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka