Wij overwegen om voor de eerste keer naar Costa Rica te gaan, kan iemand mij zeggen of er veel regen is begin juni?
Wij willen met een groepsrondreis mee.
Gr Margreet
Wij overwegen om voor de eerste keer naar Costa Rica te gaan, kan iemand mij zeggen of er veel regen is begin juni?
Wij willen met een groepsrondreis mee.
Gr Margreet
Dat is voor ons ook een goede vraag. Het is regenperiode maar bijvoorbeeld afgelopen december en januari heeft het ook nog best wat geregend terwijl dit de droge periode is. Het valt niet helemaal te voorspellen en daarbij kan het lokaal ook veel verschillen. Tijdens de regenperiode zijn de ochtenden over het algemeen droog.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Bedankt voor je reactie
Inderdaad,
Normaal gaat het om een uur of drie in de middag regenen.
Aan de Pacific kant van het land.
Aan de Caribische kant is het wat wisselvalliger.
Maar elke dag heb je in ieder geval zon.
Johan
Dank je wel, wij zijn nog een beetje zoekende waar we nu heen willen.
Hallo, margreet, je kan in alle rust afreizen in die periode. Ik ben 3jaar geleden zelf eind juni geweest.hooguit eind van de middag af en toe een bui. Het is werkelijk een prachtige reis bestemming.zelf zijn wij met fox gereisd. Zondermeer een aanrader. Prijs kwaliteit ie uitstekend.vr.gr.kees keizer
Met een groepsreis mee betekent wel geen eigen keuzes kunnen maken. Want als je zelf een autootje huurt heb je alle vrijheid zelf te beslissen wat je wel of niet leuk vind. Er zijn in Costa Rica een aantal reisorganisaties van Nederlanders die daar al vele jaren wonen en voor jou een geweldige vakantiereis kunnen uitstippelen. Bijvoorbeeld www.costaricaopmaat.nl of www.hollandhotelscr.com. Zij kennen er de weg . Beiden gewoon goed!
Per jaar komen zo’n 24000 Nederlanders met vakantie naar Costa Rica. Ongeveer de helft van die Nederlanders huren zelf een autootje en genieten in eigen tempo van dit mooie land.
Sent from my X1030X using Wereldwijzer mobile app