Hoi allemaal,
Het is nog een beetje onzeker of het haalbaar is, maar graag deel ik een aantal van mijn plannen voor dit forum met jullie. Dus of het allemaal gaat lukken weet ik niet, ik doe mijn uiterste best maar pin me er niet op vast.
Wat wil ik graag toevoegen:
- Eens in de zoveel tijd wil ik een SPECIAL schrijven, die zal verschijnen in het nieuwe subforum “econieuws”.
- Het realiseren van een webtip voor ecologische reizen, info, reisbureau’s, ecologie en ethiciteit.
- Een tweewekelijkse poll invoeren om de gedachten en mening van de gemiddelde (eco)toerist te peilen over diverse aanverwante onderwerpen.
- Het nieuwe “econieuws” forum tot een vol en veel gebruikt archief maken met allerlei nieuwtjes.
- Diverse interviews met lodges, wildparken, ecohotels, natuurbeschermingsorganisaties en dergelijken.
Wat er lopende is:
- Ik ben momenteel een SPECIAL aan het schrijven getiteld: TEKEN EN LYME.
- Ook heb ik een de eigenaren van een Lodge (in ik meen Namibië) geïnterviewd. Ik hoop dat zij eind augustus het artikel/interview hebben ingestuurd.
- De tweewekelijkse poll… Daarover heb ik nog verschillende punten waarvan ik heb gevraagd aan de redactie of het mogelijk is en wat ik het beste kan doen. Deze is dus nog erg onzeker…
Nou u hoort het: genoeg plannen! Ik ga mijn uiterste best doen om een heel hoop te kunnen realiseren. Ik houd jullie op de hoogte!
Groetjes,
Wouter v. Kuijk