huh?
wat huh ¿Qué pasa?
Si ![]()
Esta noche, grande fiësta, discoteca arena, con dj bert, dj darkraver ![]()
´handje door het haar ´
donderopjoooh (H)
hahaha si si que pasa?! pero, no dj bert esta noche… kevin is weer terug dus die gaat weer draaien! sandra en chantal komen jullie me vanavond weer vermaken als t proppen saai is?
schuimpartyyy yeeaaah
timo waar zit je nu dan
we komen je altyd vermaken schat:p
honnepon ![]()
kniekkeltje
was gister leuk in t schuim he timo… vooral toen je kopje onder ging ![]()
welke van de 100 x ?
![]()
die 54e x
Jullie zitten nu in Spanje ? En jullie hebben tijd om de hele tijd op internet te gaan ? :-/
haha schuimparty was idd vet… en Mandsel; ik werk hier 2 maanden dus ik heb wel tijd om af en toe op internet te gaan ![]()
Jullie zitten nu in Spanje ? En jullie hebben tijd om de hele tijd op internet te gaan ? :-/
haha schuimparty was idd vet… en Mandsel; ik werk hier 2 maanden dus ik heb wel tijd om af en toe op internet te gaan
en al ga je maar een week waarom zou je dan geen tijd hebben om af en toe het internet op te gaan…? Die internetkasten staan tegenwoordig bijna overal en 't blijft toch een soort verslaving he ![]()
Je werkt twee maanden in Spanje ? tof ;D in een discotheek ofzo ?
Ja en dan is het wel logish om af en toe ff op internet te gaan maar als ik gewoon op vakantie ben kan internet me echt niet boeien hoor, dat kan ik thuis wel weer doen ![]()
ik gaa over een uurtje ! ![]()
veel plezier nog allemaaal ! (L)
Hoi
Ik ben dr nog eens…
Ik verveel me ds echt zo mateloos dat ik ma even een doelloos verhaaltje ga
typen hier…
Jullie kunnen nog lekker 3 dagen uitgaan ! Ik wil ooooooook…
Maar toch ben ik stiekem ook wel blij dat ik weer na huis ga!
Gister kwam ik erachter dat Timo Timo was.
Handig ja…Wicked1. Jaja, ik vond je haren best stoer !
MAAARJA, Chantal je moet me wel even die foto´s van gisteravond doorsturen als je thuis bent dinsdag ofzo he! Ik ga meteen naar de fotowinkeldingese…en 1uurservice.
EN naar de apotheek, want ik ben echt verkouden…
MAAR GOED
Mn internet is over 6 minuutjes afgelopen
en mn bus vertrekt over 36 minuutjes. Dus ik ga zo even na AppieHeijn en dan nog even naar het hotel en dan na huis!
Ik wens jullie nogmaals nog veel plezier!
DOEIIIII
Oewhoeeeh,
Tyd voor internet hebben wel altyd,
Aangezien we rond 6 uur eten en dan douchen en ik niet om 7 á 8 uur al naar de kroeg ga zuipen en shit.
Dus dan heb je nog wel ff tyd ![]()
En timo, ik vind je haar echt weddenschap achtig ![]()
Mensen die nog gaan ; veel plezier
!