Het live vanuit blanes topic

He mensjes, Jaromir hier live vanuit blanes.
Tis wel cool hier, ben net hier en ga de buurt es verkennen

Las vegas heeft in ieder geval een ruk agenda :no:

Wie is er nog meer hier ? en hoe te herkennen?

Ik ben een kleine man, maar iedereen kent me vast al, dus als je me herkent, kom maar ef hoi zeggen en babbelen.

groet Jaromir

Hier de 1e nacht van de 21 erop zitten na vandaag

hahaha kom je iedere dag je blog plaatsen? :wink: ik zie nu btw pas dat je uit kerkrade komt… ik heb eens een vakantievriendje gehad die daar vandaan kwam :stuck_out_tongue: ene patrick 4 jaar geleden ofzo hahaha

21 dagen is wel lang he

Ik ga ook 21 dagen :smiley:
Ej maar wat is de agenda dan van Las Vegas ? :smiley:
Toch wel n paar goede “stamp” avondjes ?:slight_smile:

las vegas kennende niet denk ik he (A)

heey mensen! ff wat reclame maken voor de arena, tis nu al goed druk elke avond dus dat beloofd wat voor t hoogseizoen! onze agenda ziet er als volgt uit; zaterdag spaanse avond, zondag darkraver, maandag tshirt party, dinsdag blind date party, woensdag schuimparty, donderdag dj pavo en vrijdag holland party! elke avond feest dus :smiley:

zeker vet :D:D!! jammer dat ik er niet meer ben. Volgend jaar wil ik eigenlijk ook bij arena werken als propper ofzo… lijkt me super vet!!

DJ PAVO ?!
DARKNEGER?
Whaaa, kk vet.
Ik komeraaan (H)
Nja, mornnacht om 4 uur vertrek ik :smiley:

SCHUIMPARTY?! :smiley:

wtf is een tshirtparty? was dat vorig jaar ook al?? of heb ik toen gewoon een avond gemist? :stuck_out_tongue:

dat is n avond waarbij je een t-shirt mag uitzoeken :wink:

ja dan betaal je bijv. 6 euro en dan krijg je na afloop een t-shirt. Opzich wel leuk. Alleen heb je op een gegeven moment wel je klerenkast 3x zo vol hangen. En trouwens, las vegas in onorgineel, die doen om de 3 dagen t-shirt party. Agenda van las vegas:

• T-shirt party
  • Bier Party
  • Cocktail Party
  • T-shirt Party
  • Bier Party
  • enz. enz. enz.

ojaa, en dan is het cocktail party, krijg je 2 bonnen, ga je cocktail halen, zijn de cocktails op. WAT IS DAT VOOR EEN PARTY?? :s

wat houd de bierparty in? :stuck_out_tongue:

Bierzuipen gek.
Tenminste hier in DP is het altyd ; 2 halen 1 btaaln :stuck_out_tongue:

nou 2 halen 1 betalen is niet bij las vegas. Daar krijg je alleen 2 bonnetjes voor bier te halen. En zoals ik al zei, je krijgt je bier in een longdrink glas :dead:

[Ik ben een kleine man, maar iedereen kent me vast al, dus als je me herkent, kom maar ef hoi zeggen en babbelen.

groet Jaromir

OH YEAH!!! Iedereen kent jou vast al… Mr de populaire beachboy

wytze…? hek jou ni op msn? :stuck_out_tongue: toevallig

populaire beachboy ?

why dat joh ?

NEEN

ik heb je nog niet gezien ?!
maar goed.
de proppers van de las vegas zyn zwaar waardeloos
ik tegenstelling tot dievan de Arena.
Bob, Mark & Frank zyn (weer) zeer aardig.
Mark & Peter herkende me zelfs nohg van vorige jaar.
Achjaa.
tot uuuh. binnekort mensen ?!
kuskuskus,
tis hier btw best wel lekker warm :smiley:

waar sta je, en hoe ben je te herkennen?

ik sta op bella terra plaats 88, en ben klein mannetje