hahaha kom je iedere dag je blog plaatsen? ik zie nu btw pas dat je uit kerkrade komt… ik heb eens een vakantievriendje gehad die daar vandaan kwam ene patrick 4 jaar geleden ofzo hahaha
heey mensen! ff wat reclame maken voor de arena, tis nu al goed druk elke avond dus dat beloofd wat voor t hoogseizoen! onze agenda ziet er als volgt uit; zaterdag spaanse avond, zondag darkraver, maandag tshirt party, dinsdag blind date party, woensdag schuimparty, donderdag dj pavo en vrijdag holland party! elke avond feest dus
ja dan betaal je bijv. 6 euro en dan krijg je na afloop een t-shirt. Opzich wel leuk. Alleen heb je op een gegeven moment wel je klerenkast 3x zo vol hangen. En trouwens, las vegas in onorgineel, die doen om de 3 dagen t-shirt party. Agenda van las vegas:
T-shirt party
Bier Party
Cocktail Party
T-shirt Party
Bier Party
enz. enz. enz.
ojaa, en dan is het cocktail party, krijg je 2 bonnen, ga je cocktail halen, zijn de cocktails op. WAT IS DAT VOOR EEN PARTY?? :s
nou 2 halen 1 betalen is niet bij las vegas. Daar krijg je alleen 2 bonnetjes voor bier te halen. En zoals ik al zei, je krijgt je bier in een longdrink glas :dead:
ik heb je nog niet gezien ?!
maar goed.
de proppers van de las vegas zyn zwaar waardeloos
ik tegenstelling tot dievan de Arena.
Bob, Mark & Frank zyn (weer) zeer aardig.
Mark & Peter herkende me zelfs nohg van vorige jaar.
Achjaa.
tot uuuh. binnekort mensen ?!
kuskuskus,
tis hier btw best wel lekker warm