Het leven

(origineel bericht op be-more.nl)

Het leven

Daar zit je dan…
in je eentje in de mooiste tuin die je ooit hebt gehad, in een prachtige omgeving onder de felle zon! En wat doe je dan… Nadenken!
Denken aan alles wat je hier al hebt beleefd op de reis van je leven waar je je dromen waarmaakt. Ook denken aan wat je allemaal hebt achtergelaten, de vervelende herinneringen maar ook veel mooie gedachtens.
Je gaat nog meer waarderen wat je eigelijk allemaal hebt…
Ik heb een geweldig leven, een liefdevolle familie, en geweldige vrienden waar ik niet meer zonder zou kunnen en willen.
Ik hou van mijn leven, en dat is iets wat je hier als je alleen bent in alle rust en kalmte gaat beseffen. Stom eigelijk dat je daar dus een reis voor nodig moet hebben, of wist ik het al… Ik denk het wel, alleen sta je er niet bij stil omdat je wordt meegesleurd door de routine en structuur van je dagelijkse bestaan.
Ik ben dankbaar, voor wat ik heb en dat ik dat met iedereen kan delen. Ook ben ik dankbaar dat ik hier in Zuid-Afrika, mijn geluk en liefde kan delen met de mensen, mensen net even dat duwtje in de rug kan geven of een glimlach op hun gezicht kan toveren of juist die aai over de bol die ze al tijden niet hebben gehad, en ze een luisterd oor kan bieden.

Ik heb de tijd van mijn leven en zonder jullie, out there, had het me nooit gelukt! Bedankt!

Heel veel liefs, Zanah

(origineel bericht op be-more.nl)