Het leven in sydney??

hey,

ik ben jeroen en heb een aanbieding gekregen om voor 4 jaar chef te worden van het guylian belgian chocolat cafe,kan iemand me wat vertellen over hoe het leven in sydney is want twijfel nog een beetje. vrees om er wat alleen aan te komen en moeilijk andere mensen te leren kennen.

groeten jeroen

Wat een kans Jeroen! Grijp hem! Sydney is een geweldige stad en je zal snel genoeg mensen leren kennen. Mag ik oberen -lol-

1 like

Wat een open deur. Yeehaw heeft groot gelijk. En zo komen er denk ik nog wel een paar. Waar wil je meer aardige, leuke, lieve mensen ontmoeten dan in Sydney CBD. Enne, je weet toch van jezelf wel of je redelijk makkelijk contact maakt. Gaan! Waar wil je beter zitten om buiten je werk leuke dingen te doen. The Rocks, Circular Quay. We’re drooling over it. Als je niet weet wat dat betekent, zoek je het maar op. Het is toch hopelijk geen bijna-24/7 job?

1 like

Nog even dit Coolske, ik zou maar opschieten met te zeggen dat je komt. Anders maken Yeehaw en ik er een duobaan van! Toch, Yeehaw?

1 like

Absoluut Willem :wink:

1 like

Of ik…
van de steden die ik ooit heb bezocht in de wereld staat Sydney altijd op nummer een!!! Wat een geweldige stad!

1 like

Go go go!! Ik woon er en het is helemaal anders dan welke stad waar ik ooit geweest ben.

hey merijn kan je me er mss wat meer over vertellen dan mss?
zoals het best iets op mezelf huren of via roommate´s
waar kan ik best iets huren,jonge buurt waar wat te zien is en als het kan bij het water :smiley:

Het hangt er nogal vanaf wat je precies wil, hoe oud je bent, wat je budget is. Sydney is een dure stad. Veel jonge mensen delen een woning. Ik zou wat eerder naar Sydney komen dan je werk begint, in een jeugdherberg gaan logeren en van daaruit een woonplek vinden. Kun je meteen zien waar je terecht bent gekomen, en je ontmoet mensen in zo’n jeugdherberg die allemaal hun eigen zoektocht hebben. Misschien vind je daar wel een roommate! Google verder eens op Meetup Sydney en Finding roommates Sydney, en je komt denk ik best een stukje verder.

Ik zou niet twijfelen joh, superaanbieding en superstad!
Als er 1 plaats is waar je altijd wel mensen leert kennen in het Sydney wel haha.
En moest dat toch niet lukken, dan kan je bvb contacten leggen via Couchsurfing.com
Daar heb je een groep van mensen die in Sydney zitten en regelmatig afspreken via die site voor allerlei activiteiten :slight_smile:

1 like

ik ben 27,ik ga er een zeer goed loon verdienen.mijn grote baas daar heeft een groot immobilienbedrijf aw trading dus zou via hem ook iets kunnen huren.ben je al eens in een van de guylian cafe´s geweest?