Hallo allemaal,
Ik wil eind februari voor 2 weken naar Thailand. Omdat met zijn 2-en gezelliger en goedkoper is ben ik op zoek naar een leuke meid die met mij mee zou willen gaan. Heb nog geen vastomlijnde plannen al zou ik wel heel graag naar Khao Sok National Park willen gaan.
Ik ben benieuwd!
Hoi,
Wel een kort bericht hoor van jou haha. Maar goed, ik heb dus hetzelfde probleem als jij. Ben net afgestudeerd en ik wil dolgraag eind februari 2 weken naar Thailand. Ik ben een leuke spontane en gezellige meid van 25 jaar oud. Begin maart begin ik met werken, dus ik moet wel rond die tijd weer terug zijn in Nederland.
Ik zou wel graag wat meer over je weten. Mijn emailadres is: [EMAIL=“snoeslovesyouall@hotmail.com”]snoeslovesyouall@hotmail.com
Ik hoor het wel…
Groetjes Marlies
zeker naar Khao Sok gaan en daar in het drijvende hotelletje midden in de jungle blijven slapen. Echt geweldig!!!
Oh jij bent dus al geweest? Ik d8 dat je nog iemand zocht om mee te gaan? Was het leuk?
Hihi weenie of je mij bedoel maar ik ben er zo’n 1,5 jaar geleden geweest, maar aangezien ik Khao Sok echt geweldig vond, moest ik gewoon reageren. Heel mooi hoor, had zo’n een week midden in de jungle kunnen zitten :), de aapjes die zingen, wildlife spotten etc
anyway dat wou ik alleen ff melden, mocht je info willen dat kan altijd [EMAIL=“diehardopa@hotmail.com”]diehardopa@hotmail.com (msn en email)
groetjes Sander
Hallo Marlies en Sander,
Bedankt voor jullie reacties!
3 maart vertrek ik voor 17 dagen naar Thailand :teeth: . Vast staat in ieder geval dat ik naar Pattaya (Jomtien Beach), lekker toeristisch, en Chiangmai (en omgeving) ga en als ik het red met de tijd dan ga ik ook nog naar Kao Sok.
Succes met jullie reisplannen en veel plezier,
@ngel