Het klooster?

ik heb bijna geboekt, 12 dagen te beginnen met Kyoto en eindigen in Tokio.
Dat klooster lijkt me gaaf maar wat moet ik mij daar bij voorstellen, ben je daar een hele dag aanwezig of overdag weg, en is het iets voor 2 meiden van 16 en 18. de jongste is wel heel erg geinteresseert in boedisme maar mogen er zulke jonge kinderen logeren, misschien heel dom wat ik vraag, maar ik moet er nog alles over gaan lezen, het plan is nog zo vers, groetjes antonia

Wij hadden een overnachting geboekt. Waren daar redelijk vroeg, hebben onze rugzakken op de kamers gezet en zijn daar rond gaan kijken in de omgeving. De tuinen bij het klooster waren ontzettend mooi. Ook hebben we daar gegeten, wij met zijn vieren kregen in een aparte kamer ons eten: voor het ontbijt hadden we gevraagd of we dat bij de andere gasten mochten gebruiken. Een aanrader is om een dikke pyjama mee te nemen (november waren wij geweest) De volgende ochtend mag je een dienst meemaken: daarvoor krijg je kleding wat je aan MAG trekken, maar het hoeft niet.
Wij hebben nog jongere kinderen mee gemaakt dat is dus geen probleem.

Groeten

over welk klooster gaat het en waar ?
nadine

Naar alle waarschijnlijkheid een tempel/klooster in Koyasan : Koyasan Travel Guide - What to do on Mount Koya