(origineel bericht op be-more.nl)
Het is bijna zover!
Lieve allemaal,
A.s. zondag is het dan zo ver. Op 1 januari vertrek ik om 3 uur smiddags vanaf Schiphol. De volgende dag kom ik om ongeveer 11 uur in de ochtend aan in Durban. Hier zal ik 1 nacht verblijven in een hostel om de volgende dag naar mijn project te gaan: Isiaiah 54. Dit project ligt in Bluff. Ik zal hier een maand gaan werken en in de weekenden uitstapjes maken om ook nog iets van Zuid-Afrika zelf te zien. Isiaiah 54 is een tehuis dat noodopvang biedt aan kinderen die dat nodig hebben omdat ze misbruikt, mishandeld of achtergelaten zijn. Ook behoort een opvang voor zwangere tieners en hun pasgeboren baby’s tot het project. Op <a rel=“external” href=“http://www.be-more.nl”>www.be-more.nl</a> kun je er meer over lezen! Maar ook door mijn blog te volgen de komende weken zul je een hoop te weten komen over het project en de kinderen!
De afgelopen weken heb ik hard gewerkt om genoeg geld te verdienen voor mijn ticket en het project. Nu is het dan eindelijk zo ver en ik heb er super veel zin in! Mijn koffer is al een klein beetje gepakt. Alle baby kleertjes /rompertjes die ik van jullie gekregen heb, heb ik vacuum verpakt en zo kan alles mee in mijn koffer! Hopelijk heb ik dan nog genoeg plek over voor mijn eigen kleren;) Bij deze nogmaals allemaal bedankt!
Mijn eerstvolgende verhaaltje zal vanuit Afrika zijn. Voor nu: een dikke kus vanaf mijn kamertje in Amersfoort