12gb en dat zit vol?!
Lekker appje Jeroen! Ha ha! Hopelijk snel opgelost!
App ziet er wel errug goed uit op mijn android tablet al zeg ik het zelf! Als de server weer normaal draait nog een paar aanpassingen aan de app doen…
Sent from my SM-T210 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Lijkt er op dit moment op dat het geheugen probleem voorbij is…
App laad bij mij nog steeds niet in…
Samsung Galaxy S4
Portal: doet het niet (althans, 1 minuut laden en nog geen reactie)
Tijdlijn: werkt
Deelgenomen: werkt
Privé berichten: werkt
Notifications: werkt
Subscribed: werkt
Zoeken: werkt
Wie is online: werkt
Instellingen: werkt
Nu wel. Waarschijnlijk stond ie bij de opstart in portal, en deze werkt idd niet.
Het zou eigenlijk wel mooi zijn als je direct je genomen foto’s kon delen met deze app… Misschien iets voor de volgende versie!?
Dat kan toch?!
ff testen
Sent from my GT-I9505 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Vreemd… Ik kies voor “Attach picture” en dan voor “camera” en maak een foto, die geeft ie dan weer in de app maar plaatst hem schijnbaar niet.
Nu is m’n batterij leeg dus dat zou het probleem ook kunnen zijn.
Dacht al dat het aan mij lag…
Vandaag is de site wel heeeeeel traag ![]()
Jupz! ![]()
Heb wat aangepast, moet nu weer goed werken ![]()
Is inderdaad weer sneller! ![]()
Nu weer traag…
Het zal wel onzin zijn maar ik heb soms het idee dat als ik tegelijkertijd op zowel de nieuwe app als op de site bezig ben dat die dan vastloopt. Momenteel staat wereldwijzer op de pc open en zit ik ook wat met de app te kloten, beetje kijken wat de mogelijkheden zijn enzo. De boel lijkt dan te vertragen als ik te vlak achter elkaar met pc en app iets aanklik.
Daar zal het niet aan liggen lijkt me. Maar er lijkt nog steeds een geheugen probleem te zijn…
Dacht ik al.
Op zich, 1 gebruikersnaam, twee mediums, crisis voor systeem. (Het had gekund) ![]()
Komt vast wel weer goed…
Ongetwijfeld!
Sent from my GT-I9505 using Wereldwijzer Reisforums mobile app