Zou ook leuk zijn om een chatfunctie te hebben op WW…of niet… dan zou je gewoon ff kunnen babbelen met een lid.
:idea:
Zou ook leuk zijn om een chatfunctie te hebben op WW…of niet… dan zou je gewoon ff kunnen babbelen met een lid.
[quote="“Joyce777, post:1561, topic:132221"”]
[/quote]
Was toevallig ook één van mijn punten voor ‘Wereldwijzer in 2015?’. :teeth:
Nee haha oh nou das toevallig… !!!
Ja die punten … ja ja… veel punten…die er zijn, … nou in ieder geval ben ik er ook voor een chatfunctie ![]()
Chatfunctie zou gewoon leuk zijn, en soms gemakkelijker. Zoals ik in m’n bericht daar aangaf, zo kan ik iemand snel even een vraag stellen over iets als diegene online is. Werkt makkelijker dan alle stappen voor een privébericht. ![]()
Wat de andere punten betreft… Ik ben benieuwd.
Respect voor de mensen die hier heel lang admin zijn of zijn geweest.
Ik heb heel veel moeite met het gezeur wat je van allerlei kanten over je heen krijgt, en het gebrek aan communicatie en terugkoppeling andere kanten op…
Hier herken ik wel iets in.
Website weer online naar paar uur onbereikbaar.
Kon er ook niet op Thijs, (data error) verscheen telkens op mijn scherm.
Zo morgen verwacht ik een aantal kandidaten om het huis te bezichtigen,hopelijk is deze week alles geklonken.
En kan ik daarna (euch)… een nieuw leven beginnen in Thailand !
Hoop dat je het snel kwijt bent! Zou mooi zijn!
Jammer dat ik voor deze zomer al tickets de andere kant op heb, anders zou ik je op komen zoeken ![]()
Via de app kan je nog steeds niet op WW komen.
Jawel hoor.
Zit nu namelijk met app online.
Hoop ook dat je je huis snel kan verkopen lieverd, en dan naar jouw geliefde Thailand >>>
Bedankt Paulientje ! ![]()
Ondertussen zijn er al vandaag een paar kandidaten geweest,was er zelf niet bij dit laat ik over aan de makelaar.
Voor de rest heb ik niet veel te melden,alleen mijn koffer staat al klaar (1 stuk)
Ik evenmin (versie android) ! Kan nog steeds geen verbinding maken met de server ![]()
In tegenstelling met :
Yum dropjes ![]()
Het is lang geleden dat ik nog eens op de weegschaal heb gestaan,tot mijn verstomming ben ik ettelijke kilo’s kwijt geraakt.
Ik dacht eerst dat mijn weegschaal stuk was.
Maar toen ik straks even naar de apotheker ging voor wat medicamenten en daar ff op de weegschaal stond wees het ook dezelfde aantal aan.
Op 3 maanden ben ik zo’n 18 kg lichter geworden.(van 98kg naar 80kg)
Dat zal je dan wel aan je kleding moeten merken Georgie, dat is veel
Weet natuurlijk niet hoe groot jij bent , maar 80 kg is een mooi gewicht , vooral in een vliegtuigstoel heb je meer ruimte lieverd>>>
Dat zal je dan wel aan je kleding moeten merken Georgie, dat is veel
Weet natuurlijk niet hoe groot jij bent , maar 80 kg is een mooi gewicht , vooral in een vliegtuigstoel heb je meer ruimte lieverd>>>
Nou ik meet 1m 79cm Paulientje,en weeg momenteel 79kg 450gr. (vanmorgend gewogen)
Hoe is het momenteel gesteld met je verhuis naar je nieuwe woning,geen problemen met de nieuwe huisbaas?