Het grote TWEET topic

Of je plaatst ze in het stamcafe… idee

Gaat iemand iets ondernemen buiten met deze #storm in NL

Jazeker ik ga verhuizen , van Candidasa naar Klungkung , geen storm in een glas water , maar een leuk huis

Hahaha geweldig toch! Op Bali las ik even snel op jouw profiel ?

Is dat in de provincie Semarapura,Paulientje?
Nou je bent met je euch… gat in de boter gevallen, Klungkung (mooie tempels)

Zit je echt dichtbij de Palace of Justice of een dorpje ernaast? En Tabanan is nu van de baan?

Uitgestorven in de stad…

Geen idee, ik ben aan het werk.

Onze poging is uitgelopen in een regendans, het kwam in Boedapest namelijk met bakken uit de hemel.

DAnechka, dat is ook romantisch, ik weet niet hoeveel graden het was in Boedapest…

lekker in de regen, heeft wel wat, saampjes. hihih… o ik draaf weer door, zijn wij al in de 140 tekens? anders had ik wel een mooie clip in de regen… hihi

Van mij mag je die clip plaatsen. Mijn ervaring is alleen dat de regen nooit zo romantisch is als in The Notebook. :tongue:

Toen we aankwamen was het wel iets van -5, maar de temperatuur steeg zaterdag naar zo’n +5. Gelukkig klaarde het rond 12 uur 's middags op en konden we genieten van al het moois in Boedapest. Boottocht en vervolgens naar het Széchenyi badhuis, heerlijk!

Bovenstaande telt maar liefst 377 tekens.

Jeej, gratis wifi bij Emirates!

Kleine lettertjes… de eerste 10 MB

Een 500MB voor 1 dollar? Valt toch mee?

Of lees ik het verkeerd…?

Vast niet. Zo las ik het ook.

Ja Jenny , Tabanan was niets , in the middle off nowhere aan een doodlopende straat met daarachter een ravijn van ca 60 m diep.
Huisje veel te klein. In Klungkung kom ik in een nieuwe wijk , leuk huis ,goed onderhouden en een rustige straat waar ook mijn 2 senioren meekunnen en plaats hebben, was in Tabanan niet het geval , heb al mijn kasten leeg en alles naar de laundry. ( lange tweet geworre )

Ja kabupaten Klungkung , stad Klungkung Georgie en idd een mooie stad ,
ff nog orientatie opdoen , daar ben ik slecht in.

fOEI!!

Paulana, maar huur je dan de huisjes? Ben niet nieuwsgierig hoor…

[quote="“Joyce777, post:1437, topic:132221"”]

fOEI!!

Paulana, maar huur je dan de huisjes? Ben niet nieuwsgierig hoor…

[/quote]

Buitenlanders mogen op Bali officieel geen grond bezitten. Er zijn wel constructies met een notaris ertussen enzo, maar als die tegenwerkt/niet te vertrouwen is ben je al je centjes kwijt

@Jenny,

Ja ik heb dat ook idd gehoord. … Waar een wil is… :wink:

• Updated - - -

Nog een uur dan mag ik ook richting huis :biggrin:

Het wordt langzamerhand een thee-kransje…

:knuffel: