Het grote TWEET topic

Beste wensen allen!

Beste wensen! :cheer2:

Beste wensen!

Ik zit op het vliegveld op weg naar huis. Wat is Noorwegen mooi. Ik zal binnenkort foto’s gaan uitzoeken, Thijs.

1 like

Gelukkig nieuwjaar iedereen :kus:

• Updated - - -

Gelukkig nieuwjaar Jenny , ik ga verhuizen naar jouw stekje Tabanan :dope:

1 like

Oooooooh, waar ga je wonen, Paulana? En waarom ?!?!

Leuk!

Ik kom in residence Sanggulan

Dit huis is te groot voor mij alleen , en de huiseigenaar wil ondanks het kontrakt wat we hebben opgesteld over de huurprijs 150% meer huur
Hij begon te dreigen en daar heb ik geen zin in , dit huis in Tabanan is zo’n 70 sqm , gloednieuw en nog goedkoper als hier.
2 slaapkamers -1 badkamer-living en een grote tuin , want mijn 2 seniorhonden gaan natuurlijk mee , en 1 katje die nog beneden is . De andere komen alleen naar beneden om te eten en dan weer naar boven. Wij hebben veel geld in dit huis gestoken , maar vorige week stond er 30 cm modder , ik ben het zat , de eigenaar doet niets. Nu ik ook niet meer , ik had dit al op het oog, en belde haar gisteren en tot mijn verassing was het huis nog vrij , ze is kieskeurig ibu Susi , maar wij hadden een half jaar geleden al een klik van sympathie. alleen mijn virus infectie gooide roet in het eten, Candidasa is heel erg verandert. Ik kom in een mooie omgeving , waar het leuk wonen is denk ik zo maar , en een frisse nieuwe start is ook niet verkeerd :vak02:

Gastcolumn War Child staat erop dankzij Zlata! http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=182896 :beef:

Alweer bijna Bangkok :cheer:

Ik dacht dat je alweer terug was Rien :vissen:

:sliepuit:

Mag het weer zomer worden? :confused:

[quote="“Joyce777, post:1391, topic:132221"”]

Mag het weer zomer worden? 

[/quote]

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“J7drvhZwPcs” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Misschien helpt het iets om in de zomerstemming te komen. :cheer2:

lol2

Danechka, geweldig… dit is het nummer uiteraard voor de summerthoughts!!

Ik heb de strandstoelen al in de woonkamer staan… kom maar op met de zon.

Wanneer ik aan zomer denk, komt dit nummer inderdaad al snel in me op. Op zich zou zomer niet verkeerd zijn. :smiley:

Grappig he dat zelfs in de winter, bepaalde liedjes je gelijk doet denken alsof je midden in de zomer zit, met de zwoele zomernachten eraan geplakt…

haha

Nou geeft mij maar de …

[video=youtube_share;OZXf_8SvOrw]Lambada - Kaoma.flv Video Oficial - YouTube

Nou nou de verhitte video’s doen hun entree… :lol:

Ik heb ook zin om de lambada te dansen!

http://www.4smileys.com/smileys/dance-smileys/dancing-smileys03.gif

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“jjUVStwNt3k” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Voor jou, Georges. Jij vond Alizée wel leuk toch? :teeth:

Nou 1 koppel voor de Lambada is gereed

George en DAnechka…