Misschien kom ik zaterdag even buurten, afhankelijk van hoe laat de opendag van de UU precies afgelopen is.
Komt wel goed!
Kom eigenlijk zelden tot nooit in de buurt van kantoor…
Komt er nog voorlichtingsdag/informatiedag in de buurt van Kaatsheuvel? Kom ik dan koffie drinken.
Daar wonen mijn schoonouders (in de buurt) ![]()
Altijd welkom! Koffie is zo gezet. ![]()
Wat betreft mijn schoolresultaten :Status QUO
Moet dit ff verwerken !
Dat valt tegen… Sterkte!
Das bagger!
Succes Georges!
Waarom is de forum layout weer verkl… euh, veranderd!?
Ik mis de nu knop ![]()
Zie link actieve topics onder zoekveld ![]()
Was ik ook al kwijt… Zit nu in die mooie (kuch) rode blak.
Sterkte Georgie :kus::kus:
:biggrin:
Hooooi,
Is het rode vak bovenin en onderin de pagina al opgevallen bij jullie? Zo niet, is dat helemaal niet gek want deze staat er sinds gister op :wacko:.
Je kunt van alles en nog wat zoeken op Wereldwijzer, vragen stellen en de actieve topics van nu bekijken.
Fijn weekend trouwens ![]()
Ja, het is me opgevallen, maar ik mis het nut. In plaats van ‘actieve topics’ gebruik ik liever ‘ongelezen berichten’. Dat zijn er minder. ‘Stel een vraag’ leidt er toe dat er meer vragen in het algemene forum komen (door mensen die de weg niet kennen), en mods en admins worden met extra werk opgezadeld om alles op de juiste plek te krijgen.
(Over de extra reclame laat ik me niet uit.)
Ik vind het jammer dat in mijn browser de helft van de pagina (in de hoogte) gevuld is met reclame, banner en links en dat ik moet scrollen om bij hetgeen te komen waar het om draait -> HET FORUM.
Gelukkig gebruik ik bijna alleen de mobiele interface
![]()
Vragen stellen mag gewoon in het daarvoor bestemde landenforum. Krijg je veel beter en sneller antwoord! ![]()
Leek mij ook een beter idee.
AB’s live op BBC 2 :dag:
Een geslaagde 7e editie van de Wereldwijzer Vrijwilligersdag!
Had het niet anders verwacht,Jeroen ! ![]()
Zijn er nog meer kiekjes(foto’s) gemaakt van deze dag?