Het grote TWEET topic

Koffie

Ik vertrek op ned1

Via Wereldwijzer app

Oeps ! verkeerde knopje om te antwoorden… :slight_smile:
Ben jij dit programma aan het volgen Jeroen?
Zelf ben ik een filmpje aan het bekijken op prime filmnet **We’re the Millers **(een komedie)

Leiding van de waterkraan gesprongen in de keuken… :frown:

Bij jou thuis of in je nieuwe woonst Daniella?
En nu juist dat het weekend is,hopelijk heb je niet al teveel waterschade? :bang:

Fijn, natte bende…

In het nieuwe…
Het was behoorlijk nat. Gelukkig hebben we het droog gekregen en emmers water gehaald. Vanmiddag komt er een nieuwe kraan, maar de bouwmarkt is pas vanaf 12u open… Nog even wachten dus. :koffie:

• Updated - - -

Dat was het zeker.

Succes Danielle!

Ik heb vandaag geen zin om te werken :frowning:

Bedankt!

Helaas moet ik ook studeren, maar bijzonder weinig zin in. Sterkte en werkze! :wink:

Euch… werk jij ook op een zondag Jenny?
Je kan beter met het mooie weer een terrasje gaan doen in de stad ! :bier:

Ik werk in het onderwijs, lieverd. Ik ben in september gestart op een nieuwe school, wat betekent dat ik heel veel moet opzetten en leren. Ik ben dus (bijna) elk weekend bezig met het voorbereiden van lessen, het maken van lesmateriaal en studiewijzers, powerpoints, enz.

Dat is te begrijpen dat je veel voorbereiding hebt Jenny ! :slight_smile:
Weinigen beseffen dat je werk op het einde van een schooldag niet gedaan is. Je bent nooit op je gemak thuis want je hebt het gevoel dat je werk nooit is afgerond. Dagelijks komt er verbeterwerk mee naar huis en ook in lesvoorbereidingen steek je veel tijd…
Nietemin moet je af en toe je zinnen eens zetten op iets anders…bevoorbeeld de stad in gaan om te shoppen…(om iets te zeggen)

Lesgeven is minder dan 50% van mijn werktijd. In België zal dat niet veel anders zijn. (O ja, en die niet-lestijd is grotendeels niet betaald.)

Maar ik vind het onderwijs meestal heel leuk, anders zou ik het niet volhouden.

Daarnaast haal ik veel energie uit het maken van foto’s, en ook het plaatsen van blogjes op mijn site vind ik leuk. Maar goed, daar wil ik op dit forum niet te veel reclame voor maken, ik wil geen ban voor spammen :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

(Wie interesse heeft kan me vinden op Facebook.)

Ik word betaald om thuis te zitten,Jenny ! :slight_smile:

Goed plan. Ga meteen ff kijken…

Ik zou niet met je willen ruilen!

Herkenbaar, die drukte in het onderwijs!

Even heerlijk mensen wezen kijken :slight_smile:

Alleen naar de mensen gekeken ?
Heb je ook een frisse … gedronken Rien?

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQWKk1OXT8k6cqTUErv_u35pahd0PldLzrK2bG9FQ79Zjq5jRHK

Ik heb me ingehouden Georges.
2 espresso en appelgebak genomen.