neen pas in December !
-
-
- Updated - - -
-
Wat schiet niet op vandaag Rien?
neen pas in December !
Wat schiet niet op vandaag Rien?
Ik heb er nog, ff uitrekenen : 7 kd’s+ 12 verlofdagen+ 10 dav= 29 dagen(de 12 dagen niet bijgerekend van 1/11/2013 tot 12/11/2013.:cheer2:
Het was een rustige lange dag op het werk, dan lijkt de tijd wel stil te staan…
Van 1-11 tot 12-11 zijn maar 7 snipperdagen, dus je hebt er nog meer ![]()
Nou ik reken :1/11/2013 = een feestdag =1 dag
2 en 3 November moet ik niet werken (zat&zon) = 2dagen
Van 4 tot 8 November heb ik dav (4/5de stelsel) = 5dagen
9 en 10 november is een weekend (zat&zon) =2 dagen
11 November is ook een feestdag in Belgie = 1dag
12 November pak ik een rustdag cw = 1dag
Als ik alles optel kom ik aan 12 dagen dat ik thuis ben.
Dat heet je eigen rijk rekenen… Als we zo gaan beginnen dan heb ik ieder jaar minimaal 154 dagen vrij!
52 weekenden (104 dagen)
24 snipperdagen
24 atv dagen
2 ouwelullen dagen
Nou ik heb zonder weekends en feestdagen meegeteld zo’n **** 98 dagen vrij op 1 jaar !
Het gebeurd regelmatig dat ik moet werken in het weekend daar krijg ik voor 2 dagen werk,2 1/ 2 dag terug in de plaats die ik moet nemen binnen een periode van 1 maand na de prestaties. (Kan je nog volgen Rien???)
Hoe zit dat bij jullie Rien als je moet werken in het weekend,mag je deze dagen ook terugnemen op een andere datum of aansluitend nemen?
Ik denk dat ik het wel kan volgen, je werkt nog minder dan ik ![]()
Wij werken normaal niet in het weekend maar als dat nodig mocht zijn krijgen we voor een zaterdag 152% en voor een zondag 212% Als we na de reguliere werktijd 1 overuur maken krijgen we 1,5 uur terug. Deze uren zijn vrij opneembaar.
Of je kunt ze natuurlijk laten uitbetalen…
Nou ik werk in een 32 uur stelsel (dat wilt zeggen 4 weken werken,1 week thuis) dan zit je al op zo’n 60 dagen.(dat dikt goed aan) plus ik word nog eens extra betaald door de RVA voor die dagen.
Pffff zaterdagochtend 100%, zaterdagmiddag 138% denk ik, zaterdagavond 150% en zondag 160%. Verkeerde cao.
Sent from my GT-I9505 using Wereldwijzer
Dan gaat het wel hard ja…
Uitbuiters :biggrin:
Werken in de zorg is zo’n feest. Vooral nu er met dank aan de overheid bij ons voor 2017 ongeveer 20% van het personeel uit moet.
Gaan ze dat niet redden met vutters?
Nope… dus ik ben begonnen met collega’s weg te pesten. Ha ha.
:biggrin:
Ben bij tennis, lees net mailtje dat wwz android app gereed is. Vanavond laat nog ff proberen te uploaden naar Google Play.
Gelukkig moet ik niet voor mijn job vrezen,ons kunnen ze niet ontslaan.(vast statuut)
Ben weer thuis en ga nu proberen de nieuwe wwz android app te uploaden naar Google Play. Thumbs up.
Spannend…