Het grote TWEET topic

Goeiemiddag /avond Georgie , bovenop de kasten schoonmaken, dat ziet mijn Balinese hulp niet, wat ze niet zien ,dat is er ook niet
En aangezien ik daar geen strijd over wil, doe ik dat wel zelf. Wil je helpen dan ?? oh nee je hebt het druk druk drukker drukst. :hihi:

Sorry Jenny,mijn geheugen is momenteel een zeef:naar waar trek je naartoe en wanneer vertrek je?

Georges toch Jenny komt naar Indonesie :chin:

enne ikkuh wil ook op vakantie…:vissen:

Nou was het eerlijk gezegd vergeten,zat met andere dingen in mijn hoofd ! :nadenken:

Hoe kun je mij vergeten :wink:

Dat vraag ik me ook af Jenny ! Neen ik had het de laatste tijd druk met van alles te regelen,en het was me ontgaan dat je op reis ging naar Indonesie ! :cheer:

Goeiemorgen :slight_smile:

Hoi Rien,ben je al terug in Nederland?

Ja dus :biggrin:

Hoehahahahahihihi met Georgie altijd gein :muziek:

Allez Georges vertel me nu alles over je huishouden!!
Ik zit daar te typen als een gek ( geen verschil dus ) en je reageert weer eens niet klojo!! Maak me verdomme zorgen om jou Georges.

Loopt alles op rolletjes of op rolletjes :toilet:

Lekker uitgeslapen :slight_smile:

Heb mijn huis nieuw gemeubileerd, begane grond, was de hoogste tijd, en de gunstige rupiah gaf de doorslag :jongleren:

Sorry ben juist thuis,had een afspraak in het ziekenhuis !
Ik heb een inwendige ontsteking (schouder) moet het wat kalmer aan doen,Paulientje! :slight_smile:

Altijd leuk :biggrin:

• Updated - - -

Het zit je niet mee allemaal Georges…

Zeg verdomme dat het niet waar is Georgie,…Maar je hebt tegenwoordig wel al aardige protheses , wil je daar voor gaan gvd! :bang:

Georgie hoe gaat het nu lief :slight_smile:

Bah, vrijdagmiddagfile… Kwam Utrecht niet eens fatsoenlijk uit, dus niet naar den Haag kunnen gaan om mijn paspoort bij de ambassade te halen. Maandag nog maar een poging.

Beterschap, Georges! Niet te hard juichen voor Belgie dan maar :wink:

Gisteren een nieuw paspoort aangevraagd bij het Nederlands Consulaat, de oude was pas 3 jaar verlopen, zoals verwacht pasfoto,s te groot en mijn oren wilde Arifin er niet afknippen…enfin nieuwe laten maken , en over 10 dagen afhalen. Lekker voor 10 jaar, alleen die foto;s gossamme ik lijk wel een engel met die grijze en witte kleuren die hier verplicht zijn. Voor 10 jaar zakenpaspoort, kosten IDR 2 juta, en veel lachen