:biggrin::paard::vrede:
Nou de dag is goed begonnen,heb me overslapen.Ben juist op mijn werk gearriveerd.
Nu eerst ff een bakkie…
Vriendin geholpen met een filmpje voor haar studie. Ik was een onzekere moeder. :biggrin:
Via Wereldwijzer app
Pics or it didn’t happen…
Mijn ziek zwerfkatje overleden.
Is het gestorven aan ouderdom,Paulientje?
Nee Georges ,ik heb hem jl vrijdag meegenomen uit een dierenkliniek ,hij was ca 2 mnd oud .
Maar zo lief en aanhankelijk, last met eten en drinken. Ik zat buiten te eten ,kwam binnen en hij lag voor de ingang drijfnat ,waarvan weet ik niet.
Je weet niet wat je uit zo.n kliniek meeneemt, een zwervertje zeiden ze, ik was er om mijn honden te wassen en toen scharrelde hij voor m;n voeten. Maar goed heb 2 honden en 5 katten , en toch mis je zo’n beestje al na 4 dagen.
Tja… Paulientje,hopelijk heeft het beestje niet al teveel geleden.(zelf ben ik ook een dierenvriend)
Wat ga je nu doen Paulientje,terug een zwervertje uit de kliniek adopteren?
Beestje heeft een paar mooie laatste dagen gehad, beter dan in het asiel in ieder geval.
Dank jewel Rien ,dat is lief geschreven van je. :wub:
Ach Georgie , dit was de 1ste keer, meestal komen ze aanlopen.
Ik zie wel wat op mijn erf of in de tuin gaat gebeuren.:wub:
Alweer weekend
Straks de laatste nachtdienst in…
Gelukkig ben ik dit weekend vrij ! Volgende week is het 8 dagen aan een stuk werken (ook met de paasweekend en paasmaandag)
Al 121 deelnemers aan de verloting! http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=172429
Vanavond tenniscompetitie!
Via Wereldwijzer app
En weer aan het beulen…
Via Wereldwijzer app
Volgens mij gebeurd er helemaal niets op het veld,Jeroen zal wel in de kantine zitten met een heerlijk heldere Heineken aan de lippen zeker?
Wanneer is het Pasen ? Geen idee hier op Bali vieren ze dat niet.:chin: