Het grote TWEET topic

Zo meteen al…daarna werken.

Via Wereldwijzer app

Mogguh…

Tussen de drukke voorbereidingen voor de landelijke voorlichtingsdag vrijwilligerswerk buitenland van komende zaterdag door, even tijd voor een Leffe Blond op het terras aan de overkant van de St. Annastraat in Nijmegen!

:bier:

1 like

En ik maar denken dat jij hard moest werken… Ha ha!

Proost!

1 like

Prima weertje voor :smiley:

1 like

699 aanmeldingen voor komende infodag…

WIE MAAKT ONS LOS!!! :koffie:

Dat was weer een nachtdienst… Nu lekker :slapen:

World Sleep Day !? :hihi:

En toen regende het…

Succes morgen Jeroen! Ik moet helaas werken anders was ik misschien wel even langs gekomen!

Via Wereldwijzer app

Georges is er ook weer zie ik. Alles nu een beetje in orde?

Nog altijd niet Rien,(burnout volgens de dokter) moet het wat rustig aan doen.
Ook heb ik nog altijd problemen met mijn pc ! (ivb: emailsverzenden,emailaccount etc…)

Het zit je ook allemaal even niet mee ook…

Nou ik voel me uitgeblust Rien,was blij dat mijn nachtshift van 10 uren erop zaten zondag morgend.
Nu ben ik een weekje thuis,het zal me eerlijk gezegd goed doen,lang uitslapen,af en toe op wereldwijzer surfen etc…
Heb vandaag ook mijn papieren in orde gemaakt (ingevuld) ivb met de operatie 3juni die me te wachten staat.

Uitrusten is altijd goed! Maar waarom laten ze je zo lang met pijn lopen, 3 juni pas??

Wachttijden in Belgie en Nederland Rien, je moet toch eerst een afspraak maken…

Alweer Georgie , het zit jou ook echt tegen…beterschap

Vroegere tijdstip ging niet,heb me daaraan te schikken.
Ook heb ik een andere chirurg die de operatie gaat uitvoeren(iemand die speciaal schouderletsels behandeld)
Tervoren had ik een kwakzalver van een chirurg die alles naar de kl**ten heeft gedaan.

Nou het word de 4de keer dat mijn schouder word geopereerd,Paulana!
Van de operatie lig ik niet wakker van,het is daarna het herstel 2a 3 maanden buitenstrijd.
In iedergeval bedankt voor jou steun Paulientje!
groetjes,georges.

Die kun je opzoeken. Als het te lang duurt kies je voor een ander ziekenhuis…