Het grote TWEET topic

Nou wie weet Chantal moet ik nog van je diensten gebruik maken? :slight_smile:
Verschillende keren geopereerd en er staat me nog een ingreep te wachten in Juni,er komt precies geen einde aan.
Mijn gemoedsrust staat op een kort pitje( zoals we zeggen bij ons in Vlaanderen)

Je weet me te vinden! :wink: En ik kan me voorstellen dat je niet blij wordt van jouw situatie.

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Haha, team USA met 5-0 afgedroogd!

Je hebt het waarschijnlijk over ijshockey,Rien?

Op bezoek bij Travel Active om te praten over een leuke actie!

Via Wereldwijzer app

Dat klopt Georges!

Zo nog een uurtje werken ,en ik kan naar huis.

Via Wereldwijzer app

Koffie!!!

Beste vrienden,
Het is al een tijdje geleden dat ik nog op school was (om mijn broek te verslijten) :slight_smile:
Nu ik ga in de toekomst meedoen aan examens om hoger op te klimmen in de maatschappij.
Nu mijn vraag was,het berekenen van platte vlakken (driehoek,rechthoek,vierkant)
Alsook het berekenen van het volume van enkele vaste lichamen zoals parralellepipedum en kubus,komen aan bod op deze examens.
Waar kan ik best op het internet deze formules terugvinden?
graag wat feedback aub!
groetjes,georges.

Zo vanmorgend slechts nieuws gehad,mijn huisdokteres waar ik al 34 jaar regelmatig naartoe kom is overleden.(woningbrand)

Das bagger Georges…

Tja… ik kende ze heel goed,het was een vriendelijk persoon.
Was nog verleden donderdag op consultatie geweest bij haar.

Omgekomen door brand… Hoor je (gelukkig) niet zo vaak maar helaas nog te vaak. Zijn nog steeds mensen zonder werkende brandmelders helaas.

Tjee … wat akelig, Georges !

Ik ben is curieus wat betreft mijn medisch dossier die ze heeft opgeslagen op haar pc,want die heb ik nodig.(nieuwe huisarts vraagt erachter)
Iets anders; pfffffffffffffffffffffffffff : moet straks weeral de nacht op ,14 dagen aan een stuk zie het echt niet zitten.
Het zijn werkuren van 21:00pm tot 6:00am, eerdat ik thuis ben mag je er nog een uurtje bijrekenen.

Heftig…

Dat is nogal wat, wij hebben er altijd maar 5.

Zo ik ben op mijn werk.Moet nog 40 minuten wachten eerdat we kunnen beginnen.RIEN kan jij efkes de 2 berichtjes afhandelen in het even voorstellen forum? ’

Weekje weggeweest, o.a. bergtochten gemaakt.

Via Wereldwijzer app

Lekker! Altijd gezellig!