Apprecieer het enorm Rien ! nog een stukje?
http://turkishcuisine.nl/wp-content/uploads/baklava-met-noten.jpg
Apprecieer het enorm Rien ! nog een stukje?
http://turkishcuisine.nl/wp-content/uploads/baklava-met-noten.jpg
Nee nu is het genoeg. Ik ga al bijna achteruit eten…
Vrijwilligersdag was top, nieuwe iPhone / iPad app van Wereldwijzer is goedgekeurd en nu te updaten!
Via Wereldwijzer app
Wij willen foto’s zien,Jeroen!!! ![]()
Via Wereldwijzer app
Ziet er niet heel druk uit…
Hmmm die 1e foto geeft dan een beetje verkeerde indruk; is maar een heel klein gedeelte van alles. Het was gezellig druk met een kleine 400 bezoekers!
Morgûh,
Was er meer of minder volk dan anders Jeroen?
Volgens Susan waren er iets meer mensen dan de vorige keer, scheelt weinig. We hebben wel een paar dingetjes aan de inrichting veranderd, waardoor de sfeer nu nóg beter was. Super! Volgende vrijwilligersdag is gepland op zaterdag 22 maart. Nu waren oa Anne-Jitske, Henriette en Leontien er ook. Zou leuk zijn als er dan nog meer mensen zijn die meehelpen met Wereldwijzer ![]()
Grrr, plensbui op mn kop!
Dat zijn nog hele nette aantallen…
Is op zich leuk om volgende keer te komen maar Utrecht is toch best een eindje rijden vanaf hier. Ligt uiteraard mooi centraal maar goed…
-PIEP- Laptop weer naar de kloten…
Via Wereldwijzer app
Balen man, succes ermee!
Gezocht:
Laptop met 17 inch scherm, minimaal 6gb werkgeheugen (bij voorkeur 8), fatsoenlijke grafische mogelijkheden en processorsnelheid boven de ghz. Onder de 600 euro. Iemand een idee?
pfff … Piepsignalen (lang/kort? aantal?) vertellen iets, stellen diagnose. Wijzen vaak op een geheugenfout (van de laptop eh, niet van jou).
Geen piepjes, geen lampjes, geen beeld… Totaal dood. Aangezien ie vier jaar oud is en ik geen zin heb in weer dat gedoe bij Expert ga ik denk ik maar een nieuwe kopen.
Misschien staat hier wat tussen?
Nou de prijzen vallen nogal mee al ik het lijstje bekijk !
Ik heb er eerlijk gezegd geen idee van, maar het leek mij ook wel…