Het grote TWEET topic

Nog altijd niet op mijn plooi Hanneke,ben rap moe.

Hoe krijg je die irritante Spotlight kolom weg?

Dat ben ik ook net aan het uitzoeken. Benieuwd !

Ennuh … Ik krijg niet langer meldingen van reacties (directe e-mail notificatie). Is al even zo (enkele weken). Is dit algemeen ?

Raar genoeg kreeg ik opeens reacties (directe e-mail notificaties) van berichten die meer dan een jaar geleden geplaatst zijn… zit ik ook niet heel erg op te wachten.
En deze nieuwe lay-out/spotlight ellende verhoogt de duidelijkheid van de site niet.

Iemand al ontdekt of er een mogelijkheid is om die ellende links op het scherm weg te krijgen?

Jammer genoeg niet…

Nog 2 en een halve dag werken en dan vakantie. En jawel, woensdagavond vlucht naar Nederland met het hele gezin. Voor mij alweer 3 jaar geleden, voor de rest van de familie 7 jaar…

Het weer is niet best woensdag 12 graden en 50% kans op regen volgens Teletext

Ik heb het gezien… en hier vandaag 29ºC! Ach ja, can´t have it all I suppose.

Aangenaam uit de wind :zon02:

Bedankt Nederland voor de schamele 2 puntjes die we kregen van jullie vakjury.
Gelukkig heeft dit geen parten gespeeld nadien met de televoting. Portugal op de eerste plaats en wij Belgen zijn gestrand op de vierde plaats in het eindklassement.

Eens kijken wat Max gaat doen straks. Ik denk P4

Benieuwd …

… afknapper !

Sent from my SM-P600 using Wereldwijzer mobile app

Zeker wel!

Dat is dan nog altijd 2 punten meer dan België voor ons over had…

Hoe zou dat komen Hanneke, zie maar naar het stemgedrag van de Nederlandse vakjury verleden jaar en het jaar daarvoren.
Nederland en België gaven elkaar altijd 12 punten in het verleden.

Ik vind dat elkaar punten toeschuiven omdat je toevallig buurlanden bent absoluut niet kunnen (Goddank zijn er nog maar 2 die dat lijken te doen: Griekenland en Cyprus).
Zou het heel toevallig niet kunnen zijn omdat je de liedjes toevallig gewoon niet mooi vind?
Dit jaar vond ik dat Belgie een hele mooie inzending had, die wat mij betreft wel wat meer punten had mogen hebben (tenminste, wat ik uit de samenvatting van alle deelnemers van het songfestival heb gezien, ik krijg het niet voor elkaar om het hele festival te kijken), maar voorgaande jaren was hetgeen jullie afleverden ook niet echt veel soeps (niet dat onze inzending van vorig jaar nu echt fantastisch te noemen was…).

Enniewee, waar hebben we het over… Feyenoord is kampioen, dat vind ik heel wat leuker (niet dat ik Feyenoord fan ben, maar ik denk dat er weinig mensen in Nederland zijn die Feyenoord die titel niet eens gunden na alle ellende die ze de afgelopen 18 jaar hebben gehad).

Zeker mooi voor Rotterdam.

Ik ben als Feyenoorder Rotterdammer enorm blij en trots, maar ga dan ook vanaf mijn hele jonge leeftijd naar dat prachtige Kuip en mis geen enkele thuiswedstrijd! Groot feest de afgelopen dagen in de Kuip en op de Goalsingel…

https://pbs.twimg.com/media/C_yyFNpXsAEocmp.jpg