Ananas sap is ook best goed te doen :biggrin:
Yup, al dan niet met de rest van de Piña Colada…
Nee, geen zorgen, daar heb ik me niet aan bezondigd… is meer tijd voor Glühwein (yagh) dan voor zomerse cocktails.
(schenkt zich nog een stevige kruidenbitter in… iets met kuch, kuch, hatsjie etc… nu al meer dan een maand, moet haast wel een nieuw record worden).
Ooit keek ik in India in een woordenboek Engels- hindi om te zien hoe ik pineapple kon bestellen. Woord in het hindi: ananas ![]()
Doet me denken aan één van mijn eerste spaanse lessen, toen ik vol trots dacht het spaanse woord voor bananen te weten: “Bananas”… Klonk wel leuk, leek me ook wel correct, bleek het niet te zijn.
Voordeel is wel dat ik “Platanas” nooit meer vergeet.
Pequeña corrección: platanos
Lol, sorry… snot in mijn hoofd, kom niet van de griep af. Platanos uiteraard.
Zelf zit ik al meer dan 2 weken met griep in mijn lijf.
Geen eetlust,hoofdpijn,hoesten en voor niets goesting.
Morgenvroeg moet ik gaan werken,zien er erg tegenop,vooral dat ze regen en stormweer verwachten.
Zal blij zijn dat het 5 december is dat ik warmere oorden ga opzoeken.
Gezellig hier. Ik loop ook al twee dagen te klooien met bijwerkingen van mn medicatie.
Dus op de verjaardag van de onlangs overleden Bhumibol trekt gij naar uw geliefde Siam?
Ja Hanneke!
Heb jij plannen om op vakantie tegaan ?
Mooi vooruitzich Georges. Ik wil ook weer naar BKK…
Ben juist opgebeld op het werk door de brandweer, eenboom gevallen op mijn splinternieuwe dak.
Zodadelijk de schade meten.
dat worden dan weer slapeloze dagen wegens een nieuw dak?
Het zit je niet mee he Georges…
Nou al bij al viel de schade nog wel mee,ben aan het wachten op iemand van de verzekeringen.
Het is maar voor 14 dagen Rien !
1 week vakantie en de rest euch… een klein beetje werken tussendoor.
Moet de route van Ubon Ratchathani naar Kaeng Tana nationaal park verkennen.(niet ver gelegen van de grens met Laos)
Toch, blijft fijn.
Het is altijd fijn dat ik terug thuis kom in mijn tweede vaderland Rien ! ![]()
Dat gevoel geeft het land je wel snel ja…