Overigens is de nieuwe vraag er nog niet…
“Zouden niet alleen de antwoorden met in ieder geval de juiste plaats goedgekeurd moeten worden ipv alle?”
Eigenlijk vind ik wel dat ze daar een punt had, maar goed, daar ga ik (goddank) niet over.
(kan me herinneren dat iemand (geen zorgen Theiz, ik noem geen namen) iets dergelijks ook ooit aangekaart had bij een andere quiz, waardoor ik, nadat het antwoord eerst goedgekeurd was, er alsnog uitvloog…
Weekend!
Ben het wel eens met Dgirl… ![]()
Dat is je goed recht Thijs,maar er is een beslissing genomen en dat moeten we respecteren !
Jup… maar dan kan ik het er nog wel mee oneens zijn.
Iedereen door is te simpel vind ik.
Tja…andere deelnemers zeggen dat de vraag moet worden gecanceld,voor iedereen goed doen is dikwijls moeilijk Thijs !
Leuk, sinds 5.00 wakker op je vrije dag ![]()
Dat waren vooral deelnemers met het foute antwoord…
Flink warm uit de wind :zon02:
Toch raar dat het bij een vorige quiz wel gebeurd is, dat een antwoord dat eerst goed gekeurd was, daarna toch afgekeurd bleek. Ik heb toen (als gever van een fout antwoord) niet moeilijk gedaan (hooguit aangegeven dat ik het niet netjes vond dat de spelleiding geen PB gestuurd heeft aan de alsnog afgevallen deelnemers met de reden waarom), maar goed.
Het is nu eenmaal zo en niet anders (maar 't zal wel zuur zijn als iemand wint die in eerste instantie in de verkeerde plaats zat)
Waarom is vraag 12 verwijderd? Fouten hoeven niet gewist te worden Georges, is totaal overbodig om de vraag te wissen.
Anders beginnen jullie weeral te zagen !
Haha, dat blijven we toch… Een mens moet nu eenmaal iets te klagen hebben Georgess.
Ik zal er over ophouden (maar kan zijn dat ik nog wel protest aanteken tegen die Chicken itza beslissing (sorry… boek van Idiot abroad gelezen en sindsdien kan ik Chichén Itzá niet meer normaal schrijven)
Nee hoor, verwijderen geeft meer gezever dan laten staan en fout vermelden. Wissen terwijl quiz bezig is vind ik echt totale no!
Vraag 12 is gecanseld ,ik zie het nut niet waarom we daar over voortdrammen Thijs?
Lotte heeft een fout gemaakt en er is beslist dat iedereen door ging naar de volgende ronde.
Ik heb vraag 12 terug opengezet !!!
Ik “dram er over voort” omdat jij hem wist. Was er al klaar over tot ik bij het invullen van vraag 13 zag dat hij totaal gewist was.
Daarbij, ik heb het volste recht mijn mening te geven over een vraag. Als jij 2 of 3 fatsoenlijke berichtjes (voor het wissen want das andere discussie) doordrammen noemt tsja…
Nou ik steek er mijn energie niet meer in, als jij vind dat vraag 12 onterecht is gecanseld, dan moet jij dat maar met Lotte bespreken!
Salute, kruip mijn bed in.
Vreemd dat Georges opeens de andere kant kiest…