Vandaag sluiten de peilingen voor de categoriewinnaars van de Wereldwijzer Reisforo Verkiezing 2013…spannend!
www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=166212
Reizigers Nieuwtjes :
Goeiemorgen. Zijn er dan twee halve finales
?
Euh… volgens mij gaan we hierna door naar de finale. Jeroen zal te weinig koffie op hebben vanochtend.
Oeps…
neemt koffie, past aan
Grote kans op gelijkspelletje in de reisfotoverkiezing. Dat is ellende voor de jury.
Sent from my GT-I9505 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Hier en daar gestemd, nu ook koffie ![]()
Eerst stemmen dan koffie… dat kan niet goed gaan.
Ik had voor het stemmen al een dubbele espresso op maar wilde er nog eentje .
Vandaag op de agenda: forumbeheerders mailen over forumkader en verder met oud plan informatiedag buitenland voor studenten (studie, stage, vrijwilligerswerk, backpacken, etc).
Leve de dubbele espresso!
vandaag op mijn agenda :ff naar de dierenarts(check up hond) een fles rum kopen (keelpijn) en hier wat surfen op wwz.
Agenda: Telefoon van mijn vrouw laten maken (die kon namelijk niet goed tegen stuiteren) en daarna werken. Is net client uitgevallen dus lekker vroeg thuis.
Vaak keelpijn? :nadenken:
Vandaag keelpijn, morgen hoofdpijn…
Nou ben nog geen 100%,gelukkig moet ik pas volgende week woensdag terug gaan werken.
Gewoonlijk als ik ziek ben,dan sleep het een tijdje aan om te herstellen.(14 dagen)
Zeg, had ik eigenlijk hier al verteld dat ik eind februari voor de tweede keer papa wordt!
(Er van uitgaande dat alles goed blijft gaan)
Wow ! Vast gefeliciteerd … Een zusje of een broertje voor je zoontje ?
Dank!
We verwachten inderdaad een jongetje of een meisje! ![]()
Gefeliciteerd!
Misschien wel een jongetje én een meisje? :vrede: