Pffff… Maandag terug gaan werken ! :crybaby:
Nee, helaas. Gewoon klaarwakker om 5.30
Mooi maar let op fraude. De ervaring leert dat hoe mooier de prijs hoe meer valse accounts worden gebruikt om te stemmen.
Misschien idee alleen bestaande leden te laten stemmen en nieuwe niet?
Helemaal mee eens!
Tsja, beiden hebben voordelen en nadelen. Het kan wel weer extra leden aantrekken. Maar op fraude wordt dacht ik altijd gecontroleerd. Ik neem aan dat voor de reisfoto verkiezingen wel weer een apart team wordt opgezet. Had Lotte niet al ergens een topic hierover geopend?
Crowdfunding opties aan het onderzoeken voor promotiebudget World Travel Forums. Wat zijn er ongelooflijk veel crowdfunding sites…
Ja maar daar kan ik niet in reageren. Geen rechten.
Aangezien ik paar jaar in de jury heb gezeten wilde ik dit toch even kwijt. ![]()
Overigens is me voorgaande jaren opgevallen dat die nieuwe stemleden niet blijven hangen.
Controle klopt maar het schrappen van 50 valse stemmen is niet bevordelijk voor de sfeer en gebeurde achteraf. Gevolg was dat de score er toch door beinvloed werd want gaf vertekende tussenstand.
En dat zijn dan inderdaad de nadelen. Elk voordeel heb zn nadeel.
Afgelopen dinsdag eerste les gehad van Communiceren in het Chinees. Nu mn huiswerk nog doen voor de volgende les o_O
Waarvoor heb jij de Chinese taal nodig Jeroen?
Hopelijk morgen beter weer…
Dat was een leuk half uurtje spam posts deleten van riclayton2004, maar hij heeft het nu opgegeven…
Zaan 1
Spambot 0
Alleen doet het botje het automatisch…
Pfff … alweer zo’n prutser (spambot) aan het werk : stevecarter22
Is al weggemodereerd.
Wegwezen met die $%^&*(
Beide spamaccounts zijn verwijderd !
Sorry had volk over de vloer,dus kon niet meteen reageren !
Tja…
Pffff… vanavond de nacht op,gelukkig zijn het maar 4 dagen.
Als het maar vier dagen is, waarom zou je dan de nachten op gaan lol2