Het grote TWEET topic

Ben geneigd het met Theiz eens te zijn… Heineken is ook niet echt mijn ding. (kun je met goed fatsoen ook niet drinken waar ik vandaan kom uiteraard).

ha ha idd. Op een dag drink je geen bier meer… proost!

Eerst maar ff wat water…

Groene citroen thee! Now on a table near me…

Traveljunks.com => World Travel Forums = www.worldtravelforums.net

To be continued…

Zo word morgen een weekje ziek !

Vanaf morgen beterschap!

Hopende dat je baas hier niet meeleest wens ik je een rustig weekje in bed toe !

Lekker weer Georges…

Juist daarom Rien ! he he he !!! :muziek:
Sorry voor het ongemak ,maar er was iets spaak gelopen met de peilingsvraag,daarom even zeggen dat er nu een verbeterde peiling is gepost in het reiscafe Hoe vaak ben jij op Wereldwijzer te vinden?
Mijn excuses hiervoor !
Met vriendelijke reisgroet,Georges.

1 like

Geniet ervan! Peiling had ik al gezien.

Ah vandaar… wist toch wel zeker dat ik gisteren al antwoord gegeven had.

Nou dat klopt Hanneke,maar Jeroen had me op attent gemaakt dat er een optie ontbrak in de peiling.
Die bijplaatsen dat was geen enkele probleem,maar de leden die tervoren hun stem hadden uitgebracht,konden hun stemgedrag niet meer veranderen.
Sorry nogmaals voor het ongemak,mensen kunnen ook fouten maken ! :slight_smile:

Yup… dat heb ik dan ook braaf gedaan… gisteren stond de optie “Meerdere keren per dag” er volgens mij nog niet bij, toch??
Hoe dan ook: per ongeluk dagelijks gekozen terwijl het weliswaar dagelijks is, maar dan wel meerdere keren…

Toi-toi-toi :wereld:!

Dank. Ben er via jouw berichtje hier op attent gemaakt, had het nog niet gezien :slight_smile:

Succes met deze zware taak!

Haha, gaat goedkomen… mochten er specifieke whiskyvragen komen, dan weet ik mijn hulptroepen wel te vinden :biggrin:

Huh Whisky?

Hier zit ie voor de Fam.

2 likes