Het grote TWEET topic

In mijn hoofd ben ik altijd op vakantie… Helaas heb ik daar wel genoeg tijd, maar niet genoeg geld voor.

Wat betreft de anderen… Theiz is ofwel zijn zwager ofwel zijn minderjarige Laphroaig aan het proeven, Zaan zit vast zwaar onder zijn uilegedruil en voor de rest weet ik het niet.

Net slokje 1 van mijn flesje Laphroaig

Ik ben verliefd!

Wordt verhuizen naar een leuk Schots eilandje.

Wat een spannende voetbalwedstrijd tussen Oranje en France, spijtiggenoeg gewonnen door de Fransen.

Oh… ik was na een minuut of 20 afgehaakt… had lichtelijke problemen met de tussenstand en veel problemen met de shirts van de fransen… wat lelijk !

Oranje? Ik ben hele poos geleden al afgehaakt. Blind aanstellen als bibdcoach. Zucht… WK gaan we zeker niet halen.

Ach nee, het blijft (als het een wedstrijd voor het echie is tenminste) altijd gezellig met wat vrienden en meerdere flessen wijn…

Meteen even registreren op de FoL site Thijs, dan hen je je eerste stukje land al te pakken op Islay.

En voetbal… :slapen:

Zo heb juist (3 min) geleden slechts nieuws ontvangen(overlijden van mijn foster kind),moet als de bliksem naar Thailand.
Ben nu naarstig op zoek naar een vliegticket wil vanavond nog vertrekken.

Niet fijn.

Sterkte Georges

Stond al op de planning. Ondertussen ook al gedaan.

Zo nog een uurtje en mijn vliegtuig vertrekt. Er was nog plaats op Malysian Airlines.
Ik zit momenteel met veel stress, weet me niet wat me te wachten
staat.

Ach Georges, het zit je weer niet mee ook. Sterkte man!

Grappig toch. Heb je ook al je eigendomspapieren (PDF) gedownload dan?

Nog niet. :slight_smile: Wel erg leuk bedacht idd.

Morgend iedereen in Nederland en Belgie !
Ben aan het wachten voor mijn aansluiting naar Udon Thani ,heb een vlucht om 17:40pm (plaatselijke tijd)
Vandaar neem ik een taxi naar Pu Wiang,moet nog ff zien waar ik eventueel kan overnachten.
tot horens,Georges.

Niet echt een vrolijk pasen voor jou dus Georges.

Geen weer om eieren te zoeken…

trekt een uilegedrocht open

Slainte!

Wat een heerlijk weer in aantocht!!!