Ja, Babseba, sommige schrijven hele leuke dingen en andere hebben bijna niks te vertellen. Grappig toch hoe verschillend dat is. Ik vertel ook altijd wat over mijn wwonplaats en buurt en als ze erom vragen dan schrijf ik wat in het nederlands met vertaling. ook leuk om te doen.
Vandaag zeld geen post of registraties, misschien morgen.
ik ben nu in bulgarije en heb even 2 adressen aangevraagd, 1 naar duitsland en in naar wit rusland die laatste vind ik wel erg bijzonder! ga ze een leuk bulgarije kaartje sturen met wat vakantie verhaaltjes!
Ik vandaag een kaart uit Slovenie ![]()
ook mn kaartje naar belarus was verlopen, dus mocht weer 1 aanvragen, ook mn usa was geregistreerd, dus meteen 2.
verder hele mooie USA-state mapcards in de post, weer australia en slovenie… mooie kaarten, me happY!!
en kreeg laatst zo’n geweldige reactie uit malaysie…
daar doe je het toch voor denk ik zo? ik vind het ook leuk om de kaarten helemaal vol te schrijven met dingetjes over de kaart of over nederland ofzo… volgens mij is dat ook het doel van postcrossing om de wereld wat dichterbij te halen door kaarten
meisje uit belarus heeft mn kaartje na 62 dg toch geregistreerd. ze is al 2 mnd op dr adres geweest…tja, maar goed dus toch geregistreerd! ![]()
ik denk dat postcrossing ons laat beseffen hoeveel geweldige aardige en attente mensen er op deze wereld rondlopen ![]()
Bloem29, ja dat denk ik ook. Dit is om te laten zien dat we nog niet zo verkeerd zijn.
Mijn kaartje naar Slovenia is geregistreerd, was al eerder aangekomen, maar ze was op vakantie. Ga nieuw adresje aanvragen.
volgende kaartje gaat naar Barcelona.
Ik had gisteren nog een mooi kaartje uit Finland in de bus, zag 'm pas laat toen ik thuiskwam.
Heel veel mensen zijn bij postcrossing gekomen, omdat ze postzegels of kaarten sparen. Als je sommige site leest dan vragen ze altijd om veel verschillende postzegels en kaarten. Grappig hoor. Ik doe het eigenlijk, omdat ik graag post krijg en meer wil weten over de wereld buiten mijn regio.
Happy postcrossing.
De post is zeker leuker als een paar maanden geleden, nu ga 'k direkt kijken terwijl ik vroeger dacht, laat maar even !
Vind dat mijn kaarten de laatste tijd veel langer onderweg zijn, vankantie waarschijnlijk, maar het zou toch niet door die vreemde gld-cent postzegels komen?? Zou wel jammer zijn!!
Net een boeklezend-meisje-postzegel naar iemand die van lezen houd, zo kun je dat ook weer aanpassen.
Kaart naar Finland aan ‘blackmail’ meisje al binnen, leuk bedankje terug. De volgende is al onderweg naar…F…Oh, jullie wisten het al :lol:
Hoi Marifran, de kaarten duren niet langer door de postzegels, maar ja wel vanwegen vakantie. Mijn kaarten komen binnen een normale tijd aan en gebruik ook (verlopen) postzegels. Ik moet wel zeggen dat er soms hele mooie tussen zitten, bijna zonde om weg te sturen.
Haha, je hebt altijd zelf de keus, wat let je …
Bloem - 62 dagen:eek:, weer wat geleerd… nooit opgeven
. Heb je nu een extra expired adres kunnen opvragen ?
@ marifran, nee hij was expired en heb toen een nieuw adres aangevraagd.
had een berichtje gestuurd dat als ze 1 vd 2 kaarten toch nog zou krijgen of ze em aub alsnog wilde registreren. ze was al die tijd niet thuis (en nu ook niet) maar heeft hem toch geregistreerd.
mijn kaarten komen razendsnel aan, met de gulden zegels. krijg hele leuke reactie van de mensen dat ze de zegels zo leuk vinden. (plak me wel een ongeluk!)
ik probeer ook de zegels een beetje op mekeer of de kaart af te stemmen. had laatst een kaart met jip& janneke die ‘koningin’ aan t spelen waren, heel verhaal geschreven over konininne dag, kon ik een zegel van whilhelmina, bea en willem van oranje er samen op doen
leuk toch?
Zo is het bloem, leuk om te ontvangen, maar zeker zo leuk om te versturen !!
Bloem29, je blijft wel lekker creatief zo, leuke kaart, leuk verhaal en postzegel dat erbij past. Gek genoeg is er zoveel keus dat er altijd wel iets goeds tussen zit.
Gulden zegels?! Nog nooit van gehoord! Zijn dat deze?
Die zijn wel heel leuk!
Ken die site niet, maar mijn zegels komen hier vandaan:
http://www.postzegelsmetkorting.nl/
Deze is ook nog eens goedkoper dan de site die je gevonden hebt. En de zegels zijn erg leuk. Ga maar eens even kijken. Je krijgt alleen niet altijd de zegel die op de afbeelding staan, ze sturen gewoon het aantal dat je moet hebben. Het is dus een verassing. Ik weet dat ik erg veel plezier had al met het uitzoeken en sorteren op bedrag.
Veel plezier met bestellen Carolina.
ik weet niet of ze ook leveren in spanje ![]()
ik heb 25 zegels voor europa en 25 voor buiten europa voor 37 euro, dus die is veel goedkoper… probleem is alleen dat ik veels te veel verstuur en dus alweer nieuwe zegels moet bestellen want ze zijn bijna op…
Bloem29, bij wie heb jij ze dan besteld? degene waar ik het over had of die van Carolina??