kijk:
het volgende verklaard een hoop… de optredens in NL en die gekke molens in het clippie van ‘sekerim benim’
*De Turkse Ozan Kocer is geboren in 1979 in de Turkse plaats Erzincan. Hij verhuist op jonge leeftijd naar Nederland. Op 4-jarige leeftijd gaat hij op voetballen en hij heeft talent. Een glansrijke carrière gaat hij tegemoet, want hij speelt voor Agovv, Top Oss, NAC en De Graafschap.
Om zijn voetbalcarrière voort te zetten gaat hij ook nog terug naar Turkije. Daar speelt Ozan Kocer voor Genclerbiligi, een club uit de Turkse competitie. Na dit Turkse voetbalavontuur keert hij terug naar Nederland. Hier raakt hij helaas bij een auto-ongeluk betrokken. Hierdoor loopt hij een zware blessure op en moet hij dus wel iets anders doen.
Het zingen leert hij van zijn zus. Hij voelt zich zo zeker van zijn zaak dat hij zich inschrijft voor Idols voor Turken buiten Turkije. Bij deze talentenshow wordt hij nummer 1.
Sekerim Benim (Mijn Snoepje) is zijn eerste album. De gelijknamige single is maandag 28 augustus FunXClusive in Bits & Beats.
*
JAJAJAJa Ozan woont of heeft gewoond in Apeldoorn wiehoe en ben ik ff blij dat ik hier woon!!
Heb trouwens toen ik in Marmaris was een Australische turk ontmoet die Ozan kende… Toen hebben we hem aan de telefoon gehad!! Super leuk!!
Toegegeven, Ozan is een lekker ding :unibrow: die goed kan zingen! Lekker om naar te kijken natuurlijk, maar voor de heb: geef mij mn vriend maar ! Wat wat heb je nu aan een hotte zanger op afstand, hahaha! Kan dus wel zijn dat ie hartstikke hot is, maar voor mij zijn er nog veel meer andere goede zangers… vanwege t zangtalent dus en niet vanwege zijn koppie!
Mijn favo zangers zijn (naast Ozan dus) o.a.
Mustafa Sandal, Rafet El Roman, Ismail Yk en Rober Hatemo…
Als je wat s wilt luisteren kom dan maar s kijken op Bearshare en zoek op mn nickname “schat68”, dan kan je s luisteren naar alle turkse muziek die ik gedownload heb!