Wie gaan er deze zomer naar Lloret? Waar gaan jullie dan heen? Nog leuke tips voor hotels, appartementen of campings?
Hoor het graag van jullie!
Wie gaan er deze zomer naar Lloret? Waar gaan jullie dan heen? Nog leuke tips voor hotels, appartementen of campings?
Hoor het graag van jullie!
Hoi!
Wij gaan deze zomer (eind juli) naar Lloret, na jaren hier niet meer te zijn geweest, ik ben benieuwd.
Hoi Netty,
Wat leuk dat je na zo’n lange tijd weer terug gaat! Wanneer ga je naar Lloret? en zit je in een hotel, camping, appartement?
Ben benieuwd!
Groetjes,
Imke
Ik ga naar Hotel Cleopatra, 20 tot 29 juli ![]()
Leuk Hotel
Vorig jaar ook gedaan !!!
BESTE mensen,
Hoe kom ik van het vliegveld van Barcelona naar Lloret. ?
Zou u mij zo vriendelijk willen zijn om mij een mailtje te sturen?
Met vriendelijk groet
Justin
als je met 4 bent kun je het beste de taxi pakken kun je kosten delen anders is der ook een busstation ma duurt wel een stukje langer ik moest een 47 euro betalen ong om naar lloret te gaan
beste is met de trein van barca naar lloret naar blanes is het ongv anderhalf uur in de trein weet niet hoelang het naar lloret is!
en is goedkoop!
hallo allemaal,
Mijn naam is Jan Wiggelinkhuijsen en ben 19 jaar oud. Ik zit vanaf 20 mei tot en met 1 september in Spanje Lloret de mar. Ik ben nu op zoek naar een slaapplaats welke niet te duur kan zijn vanwege het feit dat ik niet zo een hoge stagevergoeding krijg. Mijn vraag is dus of iemand iets weet of andere mensen hier in het verleden mee te maken hebben gehad.
Met vriendelijke groet,
Jan Wiggelinkhuijsen
*Wij gaan met 4 meiden na Lloret; het is al bijna zo ver!! *
6 juli t/m 16 juli gaan we.
Wij gaan met 2jongens van 15 tot 22juli naar lloret
hallo
myn vriend wil naar lloret maar kan maar in november
verlof nemen
ie er daar dan nog iets te beleven
grt marianne
Hoe staat het er in lloret eind juni / begin juli
wij gaan dit jaar van 25 juni tot 7 juli heen
en hoe staat t er met de buitenlanders
welk volk kun je dan veel verwachten?
Kijk ook even op deze website voor appartementen in Lloret de Mar. Ideaal voor een vakantie met een groep vrienden.
Hallo allemaal, ik ben sanneke en ben opzoek naar een vakantie baan voor aankomend zomer seizoen. Om eerlijk te zijn niet speciaal in Lloret, maar het staat bij mij tot nu toe wel op 1. Ik ben op zoek naar een erg toeristische stad aan de kust. Ik zelf ben echt gewent aan het Turks toerisme als iemand een beetje een idee heeft wat ik daar mee bedoel haha! Ik hoop dat iemand enige tips of ideeën voor mij heeft. Ik zou graag op het strand willen werken of als propper of iets. Ik heb zelf vorige zomer in Frankrijk gewerkt. Nou veel plezier allemaal in Lloret. Ben er nog nooit geweest dus ja hoe gaat t er daar allemaal aan toe ? Groetjes
Via Wereldwijzer app