Help?

Ik zou graag stage willen lopen in Thailand voor 10 weken. Ik studeer marketing en communicatie. Ik ga volgende maand naar Thailand en zou dan graag langs wat bedrijven willen gaan om te kijken of dit mogelijk is. Alles is welkom adressen, namen enz. Of misschien heeft er iemand zelf een bedrijf waar ik kan soliciteren?
Bedankt alvast.

Gr Thomas

http://jobs.thaivisa.com/

bedankt!

Graag gedaan, deze topic had ik reeds al vermeld enige tijd geleden soms even zoeken door topics of forums, SUCCES.

Ooww sorry daarvoor. Hoe kan ik em der afhalen?

Zo bedoel ik het niet probeer je alleen te tippen om soms even door te zoeken op het forum, laat dat verwijderen maar over aan de Moderators/forumbeheerders mochten die dat nodig vinden :chin:.

okeee:) een andere vraag, als je het niet erg vindt. Ik ga 26 juni naar Thailand voor 4 weken, maar dan voor vakantie. Het enige wat ik gepland is dat ik naar Kanchanaburi ga en dan weer terug naar Bangkok. Ik wil daarna richting Phuket, maar zou jij mij misschien wat tips kunnen geven over wat er zeg maar van de trein route van Bangkok tot Phuket(hij komt daar niet, dat weet ik) wat de moeite waard is om te bezichtigen? Alvast bedankt!

Sorry, Thomas daar kan ik je niet mee helpen, ten eerste als ik in Thailand ben verplaats ik ons met de auto van BKK naar Hua-Hin van Hua Hin naar Yasothon(Isaan) als we naar een eiland ga zitten we meestal in een vliegtuig, ben meestal in Thailand uiteraard voor vakantie maar ook om de schoonfamilie en vrienden te bezoeken ga niet echt voor bezienswaardigheden of natuurparken etc meestal wel de vaste tempels als zijnde terugkomend ritueel. Post anders even met Moira via een PB.

Ooww okaay:) Alsnog bedankt!

Even advies wat belangrijk is ook voor stage heb je een goed visa voor nodig indien je langer dan 30 dagen wilt verblijven in thailand, tevens een werkverguning. er staan zware straffen op werken zonder vergunning. Informeer goed of het bedrijf dat jou dit aanbied ook alles goed regeld.