Beste allen,
Ik ben zoekende naar een stage voor een halfjaar en ben bezig met een bedrijf in Thailand.
Aangezien deze stage een halfjaar duurt zoek ik een niet al te dure woning, maar ook niet een waar ik als muis in een muizenhol moet leven.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet die nog een goede site of iets dergelijks?
Ik hoor graag van jullie!
rik072
19 juni 2012 om 14:37
2
Beste allen,
Ik ben zoekende naar een stage voor een halfjaar en ben bezig met een bedrijf in Thailand.
Aangezien deze stage een halfjaar duurt zoek ik een niet al te dure woning, maar ook niet een waar ik als muis in een muizenhol moet leven.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet die nog een goede site of iets dergelijks?
Ik hoor graag van jullie!
Hallo Guido,
Kijk hier maar eens staat vast wel wat tussen voor je.
Misschien dat iemand je zou kunnen helpen als je wat meer informatie geeft, zoals wat voor stage, in welke plaats, etc.
Haha sorry voor de korte post!
Als alles doorgaat, dit is dus nog niet zeker, maar vast vooruit kijken naar een woning lijkt me niet onverstandig.
-Marketing stage in Bangkok
-Ik ga van september t/m februari (ongeveer 6 maanden dus)
-Mijn budget is niet heel groot aangezien ik alles zelf moet financieren (zo’n 200 euro per maand of is dit onrealistisch?)
rik072
25 juni 2012 om 10:33
5
Haha sorry voor de korte post!
Als alles doorgaat, dit is dus nog niet zeker, maar vast vooruit kijken naar een woning lijkt me niet onverstandig.
-Marketing stage in Bangkok
-Ik ga van september t/m februari (ongeveer 6 maanden dus)
-Mijn budget is niet heel groot aangezien ik alles zelf moet financieren (zo’n 200 euro per maand of is dit onrealistisch?)
De 200 eur is dat je gehele maandelijkse budget of alleen voor je huis?
Het ligt er behoorlijk aan waar je stageplek zit en waar je wil gaan wonen…