Help?!!

Over 2 weken ga ik weer terug naar Turkije! Z. heeft 2 dagen vrij en komt mij dan opzoeken, nu wil ik ook naar hem toe voor een paar daagjes.
Ik zit in lara/kundu, hij in kemer: ik moet dus met de bus!
Nu is mijn vraag: weet iemand hoe het zit met de bussen? hoe ik het
?kaartje? moet betalen, en misschien is er een site (net als de conexxion hier) dat ik kan zien wanneer ze rijden of iets?
Ik vind het namelijk best (heel) eng om alleen in een bus te zitten… als ik mijn ouders al kan overhalen om me te laten gaan! (ben 17)

ik hoop dat iemand mij kan helpen:p
xx

Alleen de lange afstandsbussen hebben een website. De gewone bussen hebben geen website. Dan moet je gewoon naar de Otogar (het busstation) en daar gewoon een kaartje kopen en de tijd vragen.

De bus is HET vervoer in dat gedeelte van Turkije. Werkelijk overal gaan bussen naartoe en de meeste plaatsen hebben dus dan ook een otogar. Ga daarheen en kies uit met welke bus je naar Kemer wilt gaan. Ze kunnen je daar ter plekke precies vertellen hoe laat ze gaan en wat het kost. De kosten zullen trouwens niet hoog zijn. Busreizen zijn goedkoop. En alleen reizen met de bus is ook geen probleem. Als er een stop is gewoon in de bus blijven zitten of er dichtbij blijven. Succes en komt vast allemaal goed! Je zou trouwens wel even op de site van Pamukkale of Kamil Koç kunnen kijken. Dat zijn wel de grootste busondernemingen daar en die hebben er wel een tijdschema op staan. Ff googelen en je vindt t zo.