Heeft er iemand verstand van vliegtickets boeken voor vluchten binnen Afrika. Ik ben eind van dit jaar in Gambia en wil vanuit daar richting Johannesburg/Kaapstad vliegen. Het maakt me weinig uit om over te stappen en te moeten wachten ik heb liever een zo goedkoop mogelijke vlucht.
Dus ik wil vanuit Nederland naar Gambia/Banjul. Vanuit daar richting Johannesburg om vervolgens vanuit Johannesburg weer naar huis te vliegen…
Nou kijk ik zelf op WTC.nl, misschien dat iemand een andere mogelijkheid weet? Dan hoor ik het graag!!
ik heb meestal gewoon in het land zelf geboekt. als je met een grote maatschappij vliegt die naar de landen toegaat waar je heen wilt kan je bijvoorbeeld (let op de voorwaarden van je ticket) je retourtje omboeken naar een ander land en doorboeken naar nederland. als je het van te voren vast wil leggen dan ga je gewoon even naar een goed reisbureau. helaas krijgen reisbureaus tegenwoordig niet veel of helemaal geen commissie meer voor vligtickets en zijn ze minder behulpzaam. maar de betere (dus niet dreizen ed) zullen je zeker helpen.
groet mariska