Help! Vakantiewerk Turkije, ervaringen?

Hallo!

Na een aantal keer op vakantie geweest te zijn naar Turkije in de typische Turkse 5 sterren all-inclusive hotels ben ik verliefd geworden op het idee om in de zomervakantie te werken als animator bij zo een dergelijk hotel!
Ik vroeg me af of hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben en deze met mij willen delen. Echt goede connecties heb ik niet in Turkije dus het is voor mij lastig om iets te vinden.
Ik heb Google al afgezocht -en ja ik weet dat het nogal vroeg in het jaar is, maakt dit heel veel uit?- maar hier word ik niet heel veel wijzer van, helaas.
Wie o wie kan mij helpen of kent iemand die mij kan helpen?:turkey::cheer2:
ik zal je eeuwig dankbaar zijn:)

Goedenavond,

Leuk dat je in Turkije wilt werken als animator. Als je nog steeds met deze plannen bezig bent, kun je een kijkje nemen op mijn website www.scoutforsun.com. Hieronder vind je wat meer informatie over Scout for Sun.

Wie?
Scout for Sun is een bemiddelingsbureau tussen Nederlandse jongeren en Turkse hotels. We hebben zelf jarenlang in Turkije gewerkt. We kunnen je daarom alles vertellen over wat er bij het werk komt kijken, de vele leuke contacten die je opdoet, maar ook over het harde werken terwijl het heel warm is.

Wat?
Wij vonden het werken in Turkije een geweldige ervaring en helpen jou graag op weg om dat ook mee te maken.

Waarom?
Wij hebben gezien dat het lastig is om zonder een betrouwbaar netwerk een baan in een Turks hotel te vinden. Scout for Sun werkt alleen met hotels uit ons eigen netwerk zodat we op die manier jou aan een leuke baan in Turkije kunnen helpen.

Hoe?
Je kunt je zonder verplichtingen inschrijven bij Scout for Sun. In een persoonlijk gesprek vertellen wij je wat je kunt verwachten als je in Turkije gaat werken. Daarna leggen wij de contacten met de hotels en stellen jullie aan elkaar voor, zodat je direct contact met elkaar hebt.

Welke functies?
Scout for Sun kan bemiddelen voor allerlei functies. Wil je werken in een animatieteam van een hotel of vind je het leuk om de gasten te ontvangen bij de receptie? Op onze website vind je alle banen en kun je meteen zien waar je aan moet voldoen.

Wie ben jij?
Ben jij minimaal 18 jaar en vind je het leuk om voor een aantal maanden in Turkije te werken, kijk dan voor meer informatie op de website van Scout for Sun via www.scoutforsun.com.

Heb je nog vragen?
Op onze website kun je een contactformulier invullen of stuur ons via dit forum een privébericht.

Hopelijk tot horens!