Ik ben mijn Working Holiday Visum aan het aanvragen en krijg de vraag:
Communicating with this Department
In the course of deciding this application, we may need you to attend an Australian Government office for an interview. If this occurs, which office would you prefer to go to?
Nu kan je kiezen uit een heleboel plaatsen, maar nergens in Nedeland of Australie!
Ik ben nu aan het kijken of ik hem via VisaFirst kan aanvragen… Maar ik weer nog niet met welk vliegtuig ik ga en heb ook nog geen verzekering afgesloten. Dit ga ik pas doen zodra ik mijn visum binnen heb.
Maar nu vragen ze daar wel naar bij VisaFirst… Weet jij toevallig of je dat nog kan veranderen na je aanvraag?
Vul iets in daar, ze vragen je nooit om je aan te melden op een ambassade! Invullen op het internet (niet met VisaFirst) en je ontvangt je visa in ongeveer 24 uur!!!
Klopt dat Nederland er niet tussen staat, de Australische ambassade in Den Haag doet nl niets meer met visa’s enzo. Voor alles wat met een visum ed te maken heeft moet je tegenwoordig naar Berlijn… Meer info kan je hier ook over vinden op de site van de ambassade.