Help je mij mijn droom waar te maken?

Hallo medeNoorwegenliefhebbers!

Mijn naam is Michelle van Rossenberg. Ik ben 25 jaar en een echte avonturier. Mijn allergrootste liefde is Noorwegen (eigenlijk heel Scandinavië). Hierover schrijf ik dan ook met heel veel passie op www.lostinnorvana.com

Ik zit alweer enige tijd met heimwee thuis, maar er gebeurde afgelopen week iets heel bijzonders. Ik val daarom meteen maar even met de deur in huis:

Ik heb een manier gevonden om één van mijn allergrootste dromen uit te laten komen en daar heb ik JOUW hulp bij nodig. Met de Fjallraven Polar contest krijgen 2 avonturiers uit de Benelux de kans om mee te gaan op een reis van 300km met 100 sledehonden door de Arctische wildernis. Het lijkt me zo waanzinnig om op dit avontuur te gaan, om mezelf uit te dagen, nieuwe vrienden te maken… ZUCHT! Ik beloof plechtig om niet 5 dagen huilend van geluk achterop de slee te gaan staan en achteraf een prachtig verslag op dit forum achter te laten.

Stemmen is super simpel, 2 keer klikken en je bent klaar. Ik beloof eeuwige dank in ruil voor je stem. En natuurlijk prachtige reisverslagen met bijbehorende foto’s en tips van een ervaringsdeskundige als ik weer thuis ben.

<3

Mooie blog heb je Michelle! Ben je ook al lid van de FB groep Redirecting... ?

Succes met de contest! Laat je hier nog even weten hoe het afloopt?

Bedankt Jeroen! Ik heb me zojuist aangemeld voor de groep, bedankt voor het attenderen.
Ik zal jullie uiteraard op de hoogte brengen van de uitslag! X