De Fjällräven Polar - wie wil me helpen?

Hoi Noorwegenliefhebbers,
Aankomend voorjaar wil ik echt ontzettend graag mee doen met de Fjällräven Polar. Een 300 kilometer lange tocht in de sneeuw door de ‘Artic Tundra’ die begint in Noorwegen en eindigt in Zweden. Hiervoor zijn echter maar een beperkt aantal plaatsen, namelijk 20. Vanuit de Benelux mogen er maar twee mensen meedoen, waarvan er één gekozen kan worden door middel van stemmen.
Wil je mij helpen een kans te maken? Stem dan op
http://www.fjallravenpolar.com/polar-2014/show-all-contributions/?uid=88203
voor Manon Kloosterman. Hier is ook een videootje van me te zien :slight_smile:

Elke stem telt en elke stem brengt mij een stapje dichter bij deze droom.
Het stemmen zelf neemt zo’n 20 seconden in beslag…

Waarom ik mijn bericht hier plaats? Ik hoop dat ik hier mensen tegenkom, die begrijpen hoe het is om eropuit te kunnen gaan. Je eigen plan te trekken. Trektochten maken of gewoon een frisse neus halen. De vrijheid!

Groetjes Manon Kloosterman

Hoi Manon

Leuke uitdaging lijkt me! Mocht je mee kunnen doen zou ik het wel heel leuk vinden als je hier een mooi verslag post! (Wie weet ook iets leuks voor het wereldwijzer magazine.)

Maaaaaar… Waarom zouden we juist op jou moeten stemmen? Want iedereen die mee wil doen wil dat heel graag. Wat maakt jou DE kandidaat? (En ja… lullig vraagje, ha ha)

Groetjes Thijs

Via Wereldwijzer app

Waneer het mij lukt hou ik jullie zeker op de hoogte van dit avontuur! :slight_smile:

En dat is zeker geen lullige vraag :wink:
Het is voor mij een unieke kans. Naast dat je een lange tocht aflegt door de kou en de witte wereld, leer je ook ontzettend veel. Dingen die je in het normale leven niet kunt leren, dingen die je niet van internet kunt leren - maar gewoon moet doen. Moet ervaren! Zelf hou ik ervan om er met mijn tentje op uit te trekken. Dit doe ik alleen wel in het voorjaar en in de zomer, want ik heb simpelweg het materiaal niet voor een winterse toch als dit. Ervaring in deze barre omstandigheden heb ik dus niet, maar ik heb wel een groot doorzettingsvermogen. Om mijn grenzen te verleggen en nieuwe dingen te leren. Ik ben gek op samenwerken, maar wil dit graag nog verbeteren. En ik denk dat ik op deze vlakken enorm kan ontwikkelen wanneer ik mee mag doen!

Groetjes Manon

Leuk flimpje… :slight_smile:

Ik wil best stemmen maar zit er niet op te wachten dat die site dat op m’n facebook gaat plaatsen… (Of plaatst ie niets?)

Hoi Thijs!
Dankje haha! Niet héél professioneel, maar wel persoonlijk:)
Als het goed is moet je de eerste accepteren, namelijk dat ze je vriendenlijst kunnen zien. Dat is gedaan zodat wanneer iemand abnormaal veel stemmen heeft, ze kunnen zien of dit van mensen is die überhaupt wel vrienden hebben of dat het net-accounts zijn. Die tweede stap kun je overslaan klikken :slight_smile:

Gestemd! :slight_smile:

Dankjewel! Ik waardeer het :slight_smile:

Kleine moeite! :slight_smile: (En beetje eigen belang, hopelijk leuk verslagje hier. Ha ha)

Ook mijn stem heb je!

Done :slight_smile:

Sent from my GT-I9505 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Super jongens, echt leuk :slight_smile:

Hoi Manon

Volgens mij heb je de meeste stemmen gehaald, wil dat zeggen dat je nu ook echt gaat?

Groetjes Thijs

Hoi Thijs,

Dat klopt! Ik heb de meeste stemmen en ben verzekerd van een plekje. In april gaan we; ik kan niet wachten! :slight_smile:

Groetjes Manon

Gefeliciteerd!!! Veel plezier! Maar dat zal vast goed komen. Lijkt me een geweldige ervaring!

Wow, dat is echt mazzel! Gefeliciteerd! Wel je verslag(en) hier posten dan hoor…

Bedankt!
Haha ik post zeker wat, dat heb ik immers beloofd!

Gisteren was het alweer de zesde en laatste dag van de Fjällräven Polar 2014.

Prachtige sfeerbeelden!

Ja, dat was het. De tijd is hard gegaan!

En…hoe was het? Foto’s? Video? Verslag? Niet dat we nieuwsgierig zijn ofzo :slight_smile:

Het was geweldig, een onvergetelijke ervaring. Ik heb mijn blog al af, moet alleen wachten op toestemming van een andere deelnemer voordat ik het publiceer, omdat ik wat van zijn foto’s gebruikt heb.
Maar ik raad iedereen aan om zich op te geven… Kan er niet over uitgepraat raken, het was gewoon perfect:)