Gezien dit toch een vrij grote community is… Zijn er hier nog mensen die deelnemen aan de Fjallraven Polar? Dit is een wedstrijd waarbij de persoon met de meeste stemmen de Benelux mag gaan vertegenwoordigen volgend jaar tijdens een hondenslede race.
Momenteel sta ik op een tweede plaats en lijkt het een spannende strijd te zullen worden.
Als jullie me willen steunen mag je altijd een stem uitbrengen (geen emails vereist).
Terecht dat je het vraagt!
Nu eigenlijk ben ik al wat langer op wereldwijzer dan mijn account nu doet vermoeden. Ik heb/had een account (Milanboy1899) maar ben een tijdje niet actief geweest en heb dan maar ineens een nieuwe account aangemaakt met een iets volwassener naam
Waarom ik vind dat ik het verdien? Wel, ik leef voor het avontuur, en hoewel iedereen dit mss wel zal zeggen die deelneemt aan deze competitie neemt het extreme vormen aan bij me. Ik heb een reisblog www.dagboekvaneenavonturier.com, waarop mij Life list staat (mijn variant op de bucketlist) en na jaren aan bergklimmen en trektochten te hebben ondernomen vond ik het dit jaar eens tijd om nog iets totaal anders toe te voegen. De Fjallraven Polar dus. Ik leer immers graag nieuwe vaardigheden bij (zo ga ik in juli vanuit Tromso leren zeilen richting Svalbard). En voor die reis v Svalbard kan ik ineens goed de uitrusting van Fjallraven gebruiken