Help! ik moet weg de laatste twee weken van december!

Wie oh wie heeft het hier ook even gehad en heeft heel veel behoefte aan zon en een andere omgeving?
Ik in ieder geval wel, ik heb de laatste 2 weken van december vrij en zou dan graag weg willen liefst naar de zon de rest is voor mij niet belangrijk, ik vind bijna alles prima.
Het zou leuk zijn een gezellige reisgenote te vinden die er ook zo over denkt. Ik ben zelf 39 en het zou leuk zijn een beetje rond dezelfde leeftijd te zitten. Mochten er meer zijn die dezelfde gedachten hebben kunnen we misschien leuk als groepje weg?

Ik plaats het even bij Azie maar is geen eis!

Nou, er wordt hier ongelooflijk lang (lees: tot Sint Juttemis) gedebatteerd, maar vaak komt er, geloof ik, weinig uit, whaha.
Als je je nog een beetje aan kan passen? Ik vertrek 29 december naar Bangkok. Ben overigens een oud wijf van 47, maar jonger en moderner dan de meesten op deze site. Hoop dat Floor ook nog meekan. Dus als je wilt gaan houd dan www.vliegtickets.nl/allotment/bangkok effe in de gaten. Oh, btw, ben niet zo van groepjes, want dan moet je wel heel erg met velen en vaak hun vervelende eigenschappen rekening houden. Daar heb ik geen zin in.

Oh klinkt super Catharina maar helaas moet ik 2 januari weer gewoon op kantoor zitten, ben alleen de laatste twee weken van december vrij :frowning:

hoi met jeroen een last minute aanbieding
ik ga de laatste 2 dec weken naar nepal
heb je al iets gevonden
laat t me weten ik boek deze week nog:)
ik ben een 35 jarige haagse die
ook de warmte enzo zoekt
nepal is low butget
en als de wereld dan toch vergaat misschien blijft het daar gespaard?:slight_smile:

Wat jammer, desertgirl. Mocht je toch toevallig in Bangkok zitten op 30 of 31 december dan houd ik mij aanbevolen!

Hi allemaal, ik vlieg de 29e ook naar Bangkok en ben daar tot 2 jan. Mijn plan was om NYE naar het massale vuurwerk bij Cebtentral Plaza te gaan kijken, dus als je interesse hebt…let me now. Groetjes Geertje (31 jr).

Hi Geertje!
Hehe, eindelijk iemand die ook de 29e naar Bangkok vliegt:)))) Ik ben ook van plan om tot 1/2 januari te blijven en van daaruit naar een strandbestemming een dag of 5/6 te gaan. Daarna weer richting Bangkok om het noorden te bezoeken, maar niets staat nog vast. Heb je al een accomodatie geboekt in Bangkok? Misschien handig als ik iets in de buurt of hetzelfde hostel/hotel boek. Trouwens, vlieg je ook vanaf Brussel? Je mag me ook antwoorden in een PM, hoor.