Ik heb een Keniaanse vriend en wij zijn op dit moment bezig met zijn MVV-aanvraag, omdat we graag onze toekomst saampjes willen gaan opbouwen in Nederland. Nu heeft hij van mij een originele ongehuwdheidverklaring en een kopie van mijn paspoort met stempel nodig, van beiden wordt een scan/kopie dus niet geaccepteerd. Ik wil deze documenten zo snel mogelijk bij hem krijgen, maar durf dit niet goed via de post te doen. Is er iemand die heel binnenkort naar Mombasa of Nairobi vertrekt en deze envelop voor me mee wil nemen? Je zou ons er ontzettend mee helpen!!
Alvast bedankt!!
ik 26 augustus via Schiphol, er zullen wel anderen vroeger vertrekken >>>
In Juli gaat er een vrijwilligster naar ons project in Mtwapa. Zij landt dus op Mombasa.
als je wilt, kan ik haar vragen om het mee te nemen?
Ze komt uit België, dus het zal dan eerst daar nog naar toe moeten.
Groetjes Lae-titia
Allebei bedankt voor de snelle reactie en de behulpzaamheid!!
Alleen zou ik de papieren graag deze maand nog willen proberen bij hem te krijgen. Vanaf 1 juli gaan ze namelijk de regels veranderen in Nederland en moet je voortaan getrouwd zijn om in Nederland te kunnen gaan samenwonen met een buitenlandse partner. Dus we proberen alles voor 1 juli geregeld te krijgen…
Maar nogmaals bedankt voor het aanbod!!
Heb iemand gevonden die morgen naar Nairobi vliegt en de papieren voor ons mee wil nemen
We hebben echt een engeltje op onze schouder!!